کد خبر : 1922149 | 31 فروردين 1402 ساعت 01:39 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

راجر اشمیت: به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم

راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، حذف تیمش از لیگ قهرمانان را نتیجه عملکرد بد در دیدار رفت دانست.

راجر اشمیت: به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا که در مسابقه رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر دو بر صفر شکست خورده بود در مسابقه برگشت به میزبانی سن سیرو به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد. این تساوی برای جلوگیری از حذف شاگردان راجر اشمیت کافی نبود.

راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، پس از این مسابقه، حذف شاگردانش از لیگ قهرمانان اروپا را تحلیل کرد:"امروز به نظر من چیز زیادی کم نداشتیم. نسبت به هفته گذشته بهتر بودیم. به خاطر کاری که در بازی اول انجام دادیم، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم. در بازی امروز از چیزی که دیدم خوشم آمد. ما از ابتدا نشان دادیم که ایمان داریم و می‌خواهیم در نیمه نهایی باشیم.

بعد از گل اول اینتر، شرایط دیگر آسان نبود، اما ما توانستیم بلند شویم و بیشتر بازی کنیم. ما مشکلاتی در ایجاد موقعیت داشتیم زیرا آن‌ها خیلی نزدیک به محوطه جریمه دفاع کردند و تیم بزرگی هستند. ما یک بازی خوب انجام دادیم. از عملکرد بازیکنانم خوشحالم و به آن‌ها افتخار می‌کنم."

1854452

او در پاسخ به این سوال که چرا دیوید نرس در ترکیب اصلی حضور نداشت، گفت:"این تصمیم من بود. من همانی فردی هستم که یازده بازیکن اصلی را انتخاب می‌کند. بنابراین تصمیم طبیعی است. فقط دیوید نرس روی نیمکت نبود. بازیکنان دیگری هم بودند، من باید تصمیم بگیرم. نرس وقتی وارد شد خیلی خوب کار کرد. در نیمه اول هم خوب بودیم. به نظر من این بهترین تصمیم بود."

آیا لائوتارو روی اورسنس خطای پنالتی کرد؟ سرمربی بنفیکا در پاسخ به این سوال گفت:"مثل هفته قبل 100 درصد پنالتی بود. در تصمیمات داوری بدشانس بودیم."

اشمیت در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه تیمش در پرتغالی قهرمان می‌شود یا خیر، اضافه کرد:"من هیچ قولی نمی‌دهم. تنها چیزی که می‌توانم قول بدهم این است که در شش بازی آخر فصل مبارزه خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها