کد خبر : 1922153 | 31 فروردين 1402 ساعت 01:52 | 14.8K بازدید | 10 دیدگاه

انگیزه رئیس اینتر برای انتقام از میلان

استیون ژانگ، رئیس اینتر می‌خواهد شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از میلان انتقام بگیرند.

انگیزه رئیس اینتر برای انتقام از میلان

به گزارش "ورزش سه"، اینتر به لطف برتری دو بر صفر در مسابقه رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با تساوی سه بر سه در مسابقه امشب به نیمه نهایی راه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در این مرحله باید به مصاف میلان بروند.

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر پس از مسابقه امشب به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"این برای همه ما اهمیت زیادی دارد زیرا زمانی که شروع کردیم اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نداشتند و هیچ جامی کسب نکرده بودند. اما اکنون ما برنده‌هایی هستیم که می‌خواهیم در این رقابت بزرگ تا انتها بجنگیم."

1854461

ژانگ قبل از قرعه کشی یک چهارم نهایی گفته بود که می‌خواهد با میلان رو به رو شود، اما اکنون با پشت سر گذاشتن بنفیکا به این آرزو می رسد:"در طول سال‌های حضورم در اینتر، دربی همیشه یکی از بازی‌های مورد علاقه و هیجان‌انگیزم بوده، البته به این دلیل که می‌خواهیم انتقام تاریخی و سال گذشته را بگیریم. در هر فصل، ما همیشه در نظر داریم که در هر رقابتی تمام مسیر را طی کنیم. بدیهی است که لیگ قهرمانان اروپا سخت‌ترین رقابت است، به خصوص در حال حاضر برای باشگاه‌های ایتالیایی، اما ما مطمئناً به رویاپردازی ادامه می‌دهیم."

دیدگاه‌ها