کد خبر : 1922169 | 31 فروردين 1402 ساعت 10:20 | 19K بازدید | 5 دیدگاه

رویاپردازی جهانبخش در پایتخت ایتالیا

ملی‌پوش ایرانی فاینورد امیدوار است صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را همراه تیمش تجربه کند.

رویاپردازی جهانبخش در پایتخت ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که هفته گذشته حضور ثابت و ۷۲ دقیقه‌ای در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رُم داشت، حالا خود را آماده رقابت برگشت برابر شاگردان ژوزه مورینیو می‌کند و انگیزه زیادی دارد بتواند بازهم با یک نمایش درخشان دیگر تیمش را در رسیدن به برد کمک کند.

تیم فوتبال فاینورد که هفته قبل در حضور جهانبخش موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه د کویپ روتردام هلند مقابل رُم شد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب(پنج‌شنبه) باید بازی برگشت را در استادیوم المپیک برابر حریف ایتالیایی خود برگزار کند که کسب تساوی در این رقابت دشوار هم می‌تواند آنها را به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا برساند.

1854491

علیرضا جهانبخش که یکی از مسافران فاینورد در پرواز از هلند به رُم بود و روز گذشته به پایتخت ایتالیا رسید، امید زیادی دارد بازهم مثل بازی رفت در ترکیب قرار بگیرد و این بار شانس گلزنی یا پاس گل در مسابقه بزرگ اروپایی تیمش پیدا کند.

ستاره ایرانی فاینورد که در آستانه کسب قهرمانی لیگ اردیویسه هلند همراه این تیم است، تاکنون صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را تجربه نکرده که می‌خواهد این مهم را نیز به دست بیاورد ولی البته کار سختی برابر شاگردان مورینیو که مسابقه اخیرشان در سری آ را با برتری سه بر صفر برابر اودینزه پشت سر گذاشتند، خواهند داشت.

1854490

دیدگاه‌ها