کد خبر : 1922178 | 31 فروردين 1402 ساعت 09:57 | 9.5K بازدید | 30 دیدگاه

ادعای مدیر بایرن: با سری بالا حذف شدیم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش نمایش خوبی در هر دو بازی برابر منچسترسیتی داشته است.

ادعای مدیر بایرن: با سری بالا حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی بود و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

شاگردان توماس توخل در بازی رفت با سه گل برابر این حریف شکست خورده و امیدوار بودند که بتوانند در این بازی و با استفاده از حمایت هواداران‌شان این باخت را جبران کنند. 

اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و این تیم نتوانست دروازه حریف را باز کند و تنها زمانی موفق به زدن گل اولش شد که دیگر فرصت زیادی باقی نمانده بود و در نهایت از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازماند. 

1854502

این اتفاق باعث شد که انتقادها از حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان به خاطر تصمیم ناگهانی و عجیبی که در قطع همکاری با یولیان ناگلزمان گرفتند بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

با این حال، صالح حمیدزیچ معتقد است که بایرن نمایش خوبی را در هر دو بازی ارائه کرد و به نوعی حقش این نبود که در این مرحله و برابر سیتی از لیگ قهرمانان حذف شود. 

مدیر ورزشی بایرن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ورزشگاه با ما بود. ما همه منتظر گل اول بودیم. متاسفانه نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. در مجموع خوب بازی کردیم. برای مدتی طولانی در بازی از حریف بهتر بودیم و فرصت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم. متاسفانه حذف شدیم. با این حال، در حالی از این بازی بیرون آمدیم که سرمان بالا بود.»

دیدگاه‌ها