کد خبر : 1922183 | 31 فروردين 1402 ساعت 10:36 | 36K بازدید | 15 دیدگاه

مدیریت باشگاه مقصر است؛

عصبانیت هواداران بایرن: این وضعیت فقط یک دلیل دارد

هواداران بایرن اصلی‌ترین مشکل این باشگاه را مدیریت آن می‌دانند.

عصبانیت هواداران بایرن: این وضعیت فقط یک دلیل دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب با نتیجه 1-1 در آلیانز مقابل منچسترسیتی متوقف شد تا با توجه به شکست 3-0 در مسابقه رفت، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده باشد.

وفادارترین هواداران بایرن اما واکنش جالبی به حذف این تیم داشتند. جایگاه جنوبی آلیانز همواره به این هواداران اختصاص دارد. آنها دیشب به وضوح اعلام کردند که اگرچه ممکن است تیم موقعیت‌ها و اهدافش را از دست بدهد اما ارزش‌های باشگاه همچنان حفظ خواهد شد. آنها همچنین در بخشی دیگر خط مشی مدیران بایرن را مورد انتقاد قرار دادند.

انتقادها به وضوح متوجه سران بایرن است، به ویژه علیه اولیور کان، مدیرعامل و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و بیشتر دلیل آن هم به نحوه و زمان جدایی مربی سابق یولیان ناگلزمان مربوط است.

قبل از معرفی جانشین ناگلزمان و انتخاب توماس توخل، کان این جدایی را این‌گونه توضیح داد: "از آنجایی که ما اهداف خود را نه تنها برای این فصل بلکه برای فصل بعدی در خطر دیدیم، به این نتیجه رسیدیم که باید یولیان را برکنار کنیم."

اما واقعیت این است؛ در زمان اخراج غافلگیرکننده، سه‌گانه هنوز در دسترس بود. تنها 27 روز بعد، تعداد عناوین احتمالی از سه به یک کاهش یافته است و باشگاه بایرن حال و روز خوشی ندارد و بیشتر انتقادات بابت این وضعیت هم متوجه مدیران این باشگاه، به خصوص اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، است.

دیدگاه‌ها