کد خبر : 1922222 | 31 فروردين 1402 ساعت 13:25 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

اونانا: بازی برای اینتر شما را یک گام جلوتر می‌برد

آندره اونانا، دروازه بان اینتر، می‌گوید که بازی در این باشگاه باعث پیشرفت او شده است.

اونانا: بازی برای اینتر شما را یک گام جلوتر می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، دروازه‌بان باشگاه اینتر از حضورش در این باشگاه راضی بوده و معتقد است پیشرفت قابل توجهی داشته است.

دروازه‌بان سابق آژاکس نقش مهمی در تساوی 3-3 اینتر و بنفیکا ایفا کرد تا تیمش در مجموع با نتیجه 5-3 راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. این در واقع اولین نیمه نهایی اینتر در اروپا پس از 13 سال بود.

اونانا پس از دیدار با بنفیکا گفت: "خیلی خوشحالم. کار فوق العاده‌ای انجام دادیم و نشان دادیم تیم بزرگی هستیم. از کار تیم و صعودمان خوشحالم. وقتی برای اینتر بازی می‌کنید نباید نگران چیزی باشید. اینجا بهترین هم‌تیمی‌ها را دارم. تیم بسیار خوبی هستیم. از ابتدا به کارمان باور داشتیم. 

1854548

می‌دانستیم وظیفه‌ای سخت پیش رو داریم، ولی می‌دانستم با کیفیتی که داریم، صعود به جمع 4 تیم شدنی است. برای لائوتارو مارتینز و خواکین کوریا خوشحالم. آنها می‌دانند چگونه تفاوت را رقم بزنند. در کنار خودم سمیر هندانوویچ، اسطوره اینتر را داشتم. تمرین کنار او برایم افتخار بزرگی است.

اینتر باید در نیمه نهایی به مصاف میلان برود. دربی دلامادونینا آخرین بار در سال 2003 در لیگ قهرمانان اروپا تکرار شده بود. اونانا معتقد است بازی برای اینتر یک انگیزه اضافی به بازیکنان می‌دهد: "بازی برای اینتر با تاریخچه‌ای که دارد، شما را یک قدم جلوتر از حریفان قرار می‌دهد تا از پیراهنی که می‌پوشید دفاع کنید."

دیدگاه‌ها