کد خبر : 1922228 | 31 فروردين 1402 ساعت 15:01 | 41.4K بازدید | 10 دیدگاه

عجیب ولی واقعی

برخورد گرم لاپورتا و مدیر رئال در مجمع لالیگا! (عکس)

پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او به رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.

برخورد گرم لاپورتا و مدیر رئال در مجمع لالیگا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جنجال پیرامون مبالغ پرداخت شده از سوی باشگاه بارسلونا به انریکز نگریرا همچنان ادامه دارد و سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی است. لاپورتا چند روز قبل نشستی خبری برگزار کرد تا در آن به حواشی و سوالات پیش آمده پیرامون این موضوع به طور کامل توضیح دهد و در همین نشست خبری بود که حملاتی را علیه رئال مادرید انجام داد.

با این حال، رئال مادرید تنها باشگاهی نیست که به شدت از این موضوع و از این پرونده جنجالی پرداخت‌های صورت‌گرفته به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا ناراضی است و دیگر باشگاه‌های لالیگا هم پیش از این اعلام کرده بودند که خواهان رسیدگی به این موضوع هستند. 

1854566رئیس بارسا به همین منظور، دیروز به مجمع باشگاه‌های لالیگا رفت تا در مورد پرونده نگریرا توضیح بدهد و البته طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، توضیحات او هیچکس را قانع نکرد. برخورد نمایندگان تیم‌ها با لاپورتا گرم بود، ولی برای مثال رئیس سویا در پایان جلسه گفت که مشخصا بارسا به نگریرا پول می‌داده تا در داوری‌ها نفوذ داشته باشد. لاپورتا دیروز در جلسه حتی یک بار هم به رئال مادرید اشاره نکرد و ویدیوی منتشر شده از برخورد گرم او و خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی و دست راست پرز در رئال، خبرساز شده است. او با خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز دست داد و این دو برخورد خوبی داشتند در حالی که جنگ رسانه‌ای لاپورتا و تباس نیز ماه‌هاست که ادامه دارد.

1854565

دیدگاه‌ها