کد خبر : 1922248 | 31 فروردين 1402 ساعت 19:41 | 91.2K بازدید | 74 دیدگاه

زلزله در چلسی: 10 بازیکن در فهرست خروجی

تبعات ناکامی چلسی در اولین فصل حضور مالکان جدید در این باشگاه ادامه دارد و گفته می‌شود 10 بازیکن از هم‌اکنون در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند.

زلزله در چلسی: 10 بازیکن در فهرست خروجی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با شرایط بغرنجی روبرو است. با توجه به جایگاه ضعیف آبی‌ها در لیگ برتر حذف چلسی از لیگ قهرمانان با دو شکست پیاپی 2-0 مقابل رئال مادرید باعث شده این تیم در این فصل دیگر هیچ امیدی نداشته باشد.

چلسی هیچ شانسی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در لیگ برتر ندارد و این فصل که اولین فصل حضور مالکان جدید بود به بدترین شکل ممکن در حال به پایان رسیدن است. این در حالی است که تاد بولی مبالغ هنگفتی صرف خرید بازیکنان جدید کرد و چلسی تا اینجا سه مربی را بالای سر تیم دیده است.

1854235

این بحران تبعات زیادی خواهد داشت و گزارش‌ها حاکی است تعداد زیادی از بازیکنان حال حاضر چلسی فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت. با توجه به اینکه چلسی فصل آینده در اروپا حضور نخواهد داشت، مالکان چلسی نیازی به داشتن تیمی متشکل از 30 بازیکن نمی‌بینند.

از جمله بازیکنانی که به گزارش رسانه‌های انگلیسی عدم حضورشان در سال آینده قطعی است باید به ژوائو فلیکس اشاره کرد که به صورت قرضی از اتلتیکو به این تیم پیوسته است. دیگر بازیکنانی که در فهرست خروجی قرار گرفته‌اند کپا، مندی، آسپیلیکوئتا و مارک کوکوریا هستند. مالکان چلسی حتی قصد دارند در صورت امکان با زکریا، کواچیچ، لوفتوس چیک، هاورتز، پولیشیچ، زیاش و اوبامیانگ هم خداحافظی کنند.

1851421

دیدگاه‌ها