کد خبر : 1922251 | 31 فروردين 1402 ساعت 19:53 | 14.5K بازدید | 9 دیدگاه

خشم مولر از مهاجمان بایرن: به اندازه کافی گل نمی‌زنیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی می‌گوید خط حمله بایرن به اندازه کافی خوب نیست و در گلزنی مشکل دارد.

خشم مولر از مهاجمان بایرن: به اندازه کافی گل نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در تابستان گذشته روبرت لواندوفسکی را از دست داد نتوانست مهاجمی با ویژگی‌های او را به خدمت بگیرد و با حذف شدن از یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بهایش را پرداخت.

بایرن مونیخ با اینکه چند راه‌ حل موقت برای پر کردن جای خالی مهاجم گلزن و کلاسیکش را امتحان کرد در نهایت نتوانست چاره‌ای برای نبود او پیدا کند. بعد از حذف از چمپیونزلیگ که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 4-1 مقابل سیتی اتفاق افتاد توماس مولر به صراحت از خط حمله تیمش انتقاد کرد و گفت مهاجمان بایرن نمی‌توانند به اندازه کافی برای تیم‌شان گل بزنند.

1851319

مولر در مصاحبه‌ای با سایت بایرن مونیخ گفت: "ما حذف شدیم و باید واقعیت را بپذیریم. هواداران در پایان مسابقه دیشب نشان دادند که متوجهند چقدر تلاش کردیم و تمام سعی‌مان این بود که ورق را برگردانیم. ولی مسئله این است که نمی‌توانیم به اندازه کافی گلزنی کنیم. باید صادق باشیم و این واقعیت را با صدای بلند بگوییم."

ستاره آلمانی بایرن در ادامه گفت: "ما خیلی سعی کردیم و در بخش‌هایی از مسابقه هم عالی بودیم اما در نهایت وقتی جلوی دروازه حریف می‌رسیدیم فاقد قاطعیت لازم برای گلزنی بودیم. توپ‌های مهاجمان ما یا با اختلاف کم بیرون رفت و اگر هم در چارچوب بودن دروازه‌بان حریف آنها را گرفت. حالا که کار دیگر تمام شده نباید مدت زیادی به این شکست تلخ فکر کنیم چون بوندس‌لیگا برای ما خیلی مهم است."

بایرن مونیخ که در حال حاضر با اختلاف 2 امتیاز نسبت به دورتموند، صدرنشین است روز شنبه در هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف ماینتس می‌رود.

دیدگاه‌ها