کد خبر : 1922254 | 31 فروردين 1402 ساعت 20:47 | 40.5K بازدید | 20 دیدگاه

گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین اولیور کان

لام نپذیرفت: هوینس آماده بازگشت به بایرن

بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.

لام نپذیرفت: هوینس آماده بازگشت به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار دیشب دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی که با تساوی 1-1 به پایان رسید اما به دلیل شکست 3-0 باواریایی‌ها در بازی رفت باعث حذف بایرن از چمپیونزلیگ شد شایعات متعددی در آلمان مطرح شد که از اولین تبعات این حذف شدن اخراج اولیور کان مدیر باشگاه بایرن خواهد بود.

تا این لحظه از چهره‌های مختلفی به عنوان جانشین کان در سمت مدیریت باشگاه اسم برده شده اما مهم‌ترین چهره‌ها تا این لحظه فیلیپ لام و اولی هوینس بوده‌اند.

1854620

فیلیپ لام در پاسخ به پرسش روزنامه آلمانی بیلد که از او درباره شایعات پرسیده بود به صراحت این احتمال را رد کرد و گفت در حال حاضر هیچ پستی را در باشگاه بایرن مونیخ نمی‌پذیرد چرا که ترجیح می‌دهد به وظیفه فعلی‌اش به عنوان مدیر تورنمنت یورو2024 که در آلمان برگزار می‌شود بپردازد.

1854619

اولیور کان بعد از حذف بایرن مونیخ از چمپیونزلیگ به دلیل تصمیمات ناگهانی اخیرش به خصوص به خاطر اخراج یولیان ناگلزمان و استخدام توماس توخل با انتقادات زیادی مواجه است.

حذف غیرمنتظره از جام حذفی آلمان و ماجرای درگیری فیزیکی سادیو مانه و لروی سانه در شهر منچستر در جریان دیدار رفت بایرن و منچسترسیتی از دیگر عواملی است که کان را در معرض اخراج قرار داده است.

روزنامه بیلد در گزارشی اعلام کرد هیئت مدیره بایرن در یک جلسه اضطراری تصمیم به برکناری اولیور کان گرفته‌اند. این روزنامه حتی مدعی شد که حداکثر تا چند ساعت آینده اخراج او رسما اعلام خواهد شد.

اخراج کان در حالی مطرح شده که گفته می‌شود هیئت مدیره باشگاه با حسن صالح‌ حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، مشکلی ندارد و او به احتمال زیاد در پست خود ابقا خواهد شد. بیلد می‌گوید کارل هاینتس رومینیگه یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه برای جانشینی کان بوده که او هم به مدیریت اطلاع داده که علاقه‌ای به بازگشت ندارد. با توجه به عدم تمایل فیلیپ لام به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود در حال حاضر برای پر کردن جای خالی اولیور کان، کسی جز اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها