کد خبر : 1922257 | 31 فروردين 1402 ساعت 21:07 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

هم‌تیمی سابق ستاره سنگالی:

مانه لیورپول را درست انتخاب کرد ولی بایرن را نه

همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.

مانه لیورپول را درست انتخاب کرد ولی بایرن را نه

به گزارش "ورزش سه"، مورگان اشنایدرلین، هافبک سابق منچستریونایتد، می‌گوید لوئیس فن‌خال در زمانی که هدایت شیاطین سرخ را در دست داشت مایل بود سادیو مانه را به این تیم منتقل کند و او شخصا تلاش زیادی کرد تا ستاره سنگالی را راضی کند تا در یونایتد به او ملحق شود اما مانه در نهایت نپذیرفت و ترجیح داد راهی لیورپول شود.

مانه از سال 2014 تا 2016 اولین حضورش در لیگ برتر را با باشگاه ساوتهمپتون تجربه کرد و آنقدر مورد توجه قرار گرفت که در پایان آن سال به درخواست یورگن کلوپ راهی لیورپول شد. مورگان اشنایدرلین فرانسوی هم در سال 2015 با سادیو مانه در ساوتهمپتون همبازی بود و سپس راهی منچستریونایتد شد.

1854626

اشنایدرلین می‌گوید لوئیس فن‌خال که آن زمان سرمربی یونایتد بود از او خواست تا از سابقه دوستی‌اش با سادیو مانه استفاده کرده و مهاجم سنگالی را برای پیوستن به یونایتد و پاسخ منفی دادن به لیورپول راضی کند.

ستاره سابق یونایتد در این باره گفت: "از همان روز اول مشخص بود که سادیو بازیکن خاصی است. چند ماه طول کشید تا او در ساوتهمپتون راه بیفتد ولی به محض اینکه شروع به گلزنی کرد همه دیدند که چه مهاجمی است. لوئیس فن‌خال از من خواست او را راضی کنم که به یونایتد بیاید. من هم تمام سعی‌ام را کردم. ولی سادیو می‌خواست یک سال دیگر در ساوتهمپتون بماند و بعد به لیورپول برود. به نظرم که تصمیم درستی گرفت. او زمانی به لیورپول پیوست که آنها در اوج بودند."

1854629

مرور زمان نشان داد تصمیم سادیو مانه درست بوده است. او با لیورپول همه افتخارات ممکن در فوتبال انگلیس را کسب کرد و در نهایت تابستان گذشته با ترک این تیم راهی بایرن مونیخ شد. این تصمیم ستاره سنگالی تا این لحظه برای او به خوبی تصمیم برای پیوستن به لیورپول نبوده و مانه با پیراهن بایرن نتوانسته در سطحی که در آنفیلد دیده می‌شد بدرخشد.

دیدگاه‌ها