کد خبر : 1922270 | 31 فروردين 1402 ساعت 23:11 | 28.3K بازدید | 54 دیدگاه

مگوایر نخواست از اوپامکانو عقب بیفتد (عکس)

با اشتباه عجیب هری مگوایر سویا خیلی زود در بازی امشب موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.

مگوایر نخواست از اوپامکانو عقب بیفتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سویا با گل به خودی هری مگوایر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از شکست گریخت تا امشب در حضور هواداران پرشور خود برای صعود تلاش کند. این تیم خیلی زود با یک اشتباه دیگر از سوی مگوایر موفق شد دروازه یونایتد را زیر 10 دقیقه باز کند.

ویدئو: 298340

در هشتمین دقیقه از بازی داوید دخیا در شرایطی که بازیکنان حریف پرس سنگینی را جلو ایجاد کرده بودند به هری مگوایر که خارج از محوطه جریمه درخواست توپ کرده بود پاس داد. کاپیتان یونایتد بعد دریافت پاس خیلی سریع بدون این که تسلطی به اطراف خود داشته باشد قصد برگرداندن توپ به دخیا را داشت که یک سوتی بزرگ داد.

1854656

پاس عجیب او را بازیکنان سویا ربودند و اریک لاملا خیلی سریع آن را به یوسف النصیری رساند تا این بازیکن در موقعیت تک به تک در شرایطی که دخیا مبهوت از اشتباه مضحک مگوایر بی‌حرکت خشکش زده بود، دروازه یونایتد را باز کرد.

بعد از این گل هواداران سویا جان دوباره‌ای گرفته و تشویق‌های خود را دو برابر کردند تا منچستریونایتد در بدترین شرایط ممکن قرار بگیرد؛ شرایطی که باعث آن هری مگوایر بود؛ کاپیتان پرماجرایی که در این فصل به اندازه یک پاسور قهار با اشتباهات سریالی‌اش برای تیم‌های حریف گل ساخته است.

1854655

هواداران یونایتد واکنش تندی به اشتباه مگوایر داشتند و در شبکه‌های اجتماعی از این مدافع خواستند تا باشگاهشان را ترک کند تا بیش از این همه چیز را نابود نکرده است. یکی از پرتکرارترین عکس‌هایی که بعد از اشتباه مگوایر شاهد انتشار آن هستیم، فوتوشاپ صورت او روی بدن ماریو بالوتلی در شادی گل معروف این مهاجم ایتالیایی بعد از باز کردن دروازه یونایتد (چرا همیشه من؟) است. یکی از هواداران نیز دست به مقایسه زده؛ مقایسه این که آیا مگوایر مخرب‌تر است یا دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، که شب گذشته مقابل سیتی اشتباهاتی بسیار فاحش داشت.

1854657
1854654

دیدگاه‌ها