کد خبر : 1922282 | 31 فروردين 1402 ساعت 23:47 | 30.8K بازدید | 4 دیدگاه

پیام مدیر یوونتوس پس از بازگشت 15 امتیاز

فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس توضیح می‌دهد که یوونتوس انتظار دارد امتیازات را برای همیشه حفظ کند و در همین حال برای مدیران سابق باشگاه پیامی فرستاد.

پیام مدیر یوونتوس پس از بازگشت 15 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، حکم کسر 15 امتیاز از یوونتوس تا زمان برگزاری دادگاه جدید لغو شد و بدین ترتیب بانوی پیر به رده سوم جدول سری آ بازگشته است.

با این حال، حکم مدیران سابق یوونتوس از جمله فابیو پاراتیچی، که اکنون در تاتنهام است، رد شده است.

فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس پیش از بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "آن روزها بسیار دشوار بود، اما اکنون باید روی بازی تمرکز کنیم. ما امروز منتظر بودیم، که خوب نبود، حکم دیر صادر شد. ما نسبت به حکم افرادی مانند آنیلی، پاراتیچی، چروبینی و آریوابنه احساس رضایت داریم اما متأسفیم.

برای آن‌ها از سمت یوونتوس احساس همبستگی وجود دارد اما ما از وضعیت جدول و خود راضی هستیم. اکنون ما قطعیت‎‌هایی داریم و انتظار داریم که این امتیازات برای همیشه باقی بماند."

از کالوو پرسیده شد که این پرونده چه زمانی به پایان می‌رسد، اما او هیچ نظر قطعی نداشت: "اکنون زود است زیرا ما انگیزه‌های لازم را دریافت نکرده‌ایم، آن‌ها 30 روز فرصت دارند تا مدارک را منتشر کنند و نشان دادن توانایی‌های خاصی بدون اطلاع از انگیزه‌ها غیرممکن است. ما متقاعد شده‌ایم که مرتکب هیچ تخلفی نشده‌ایم. اولین حکم در ژانویه منتشر شد و ما همیشه گفت‌وگو را با نهایت احترام باز نگه داشته‌ایم."

دیدگاه‌ها