کد خبر : 1922288 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 00:23 | 33.6K بازدید | 19 دیدگاه

با حضور هواداران متعصب و فعال

دربی زودهنگام در بانک شهر برگزار شد!

در آستانه برگزاری دیدار شهرآورد، بانک شهر از تعدادی از بهترین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دربی زودهنگام در بانک شهر برگزار شد!

به گزارش ورزش سه، ساختمان مرکزی بانک شهر واقع در میدان فردوسی روز گذشته میزبان مراسمی بود که معمولا با مجالسی که در بانک‌ها برگزار می‌شود تا حدی متفاوت بود.

حضور ۳۰ تن از هواداران متعصب دو تیم تهرانی همراه با نمایندگانشان و خبرنگاران ورزشی حال و هوای کاملا ورزشی به سالن همایش‌های بانک شهر داده بود، تا آنجا که حتی تعدادی از کارمندان بانک تحت تاثیر این فضای ورزشی قرار گرفته بودند و خلاصه بازار کری خوانی، آن هم در فاصله تنها چند روز مانده تا برگزاری صدمین شهرآورد تهران داغ داغ بود.

ابتدا قرار بود مراسم با حضور مدیران عامل دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود اما در ادامه گفته شد قرار است محمد محمدی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد و پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای اهدای جایزه به هواداران به این مراسم بیایند و جوایز در نظر گرفته را تقدیم هواداران کنند.

ویدئو: 298247

هوادارانی که به قول قنبرزاده مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر، در عمل هم عشق و علاقه‌شان را به تیم محبوبشان ثابت کرده‌اند و لایق قدردانی هستند.
به این صورت که این تعداد از هواداران طی سه ماه گذشته بیشترین نقدینگی را در کارت‌های هواداری خود داشتند و بانک شهر هم طی وعده‌ای که داده بود به ۳۰ تن از آنها ( ۱۵ پرسپولیسی، ۱۵ استقلالی) به رسم یادبود جوایزی را اهدا کرد.

در این مراسم ابتدا دکتر کریمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک شهر به روی سن رفت و از میزان تعهد این بانک به عنوان حامی مالی دو تیم استقلال و پرسپولیس صحبت کرد. او در ادامه با ذکر اسامی اسطوره‌هایی چون علی پروین و ناصر حجازی و حتی سیروس دین‌محمدی از میزان علاقه شدیدی که مردم در سراسر کشور به آنها دارند صحبت‌های خود را به پایان رساند.

در ادامه محمد محمدی که زودتر از مظلومی خود را به سالن رسانده بود به جایگاه رفت و از حمایت‌های بانک شهر تشکر کرد. 

این در حالی بود که هواداران از او خواستند تا نتیجه دربی را پیش‌بینی کند که او صرفا با اعلام اینکه امیدوار است پرسپولیس برنده شود جای خود را به پرویز مظلومی سپرد.

مهاجم اسبق باشگاه استقلال پرویز مظلومی نیز ابتدا با عذرخواهی از تأخیری که به وجود آمده است، سعی کرد تا آنجا که می‌شود از مدیران بانک شهر قدردانی کند و خیلی زود به اظهاراتش پایان داد و در آخر در پاسخ به پیش‌بینی دربی گفت :"من را درگیر حاشیه‌ها نکنید."

ویدئو: 298248

مظلومی همچنین در خصوص پرونده استراماچونی نیز با خوشحالی اظهار کرد: "از صبح درگیر کارهای پرداخت این بدهی هستیم و تقریبا کار به کمک دوستانمان در بانک شهر به پایان رسیده است."

این صحبت‌های او با واکنش استقلالی‌های سالن همراه شد و سالن برای لحظاتی به استادیوم بدل شد.

در ادامه این برنامه به آن دسته از طرفداران که خود را به سالن همایش‌های بانک شهر رسانده بودند، بسته‌هایی حاوی یک دست لباس دو تیم، به همراه کارت هدیه و برای هواداران استقلال عطر این تیم نیز اهدا شد و این مراسم جذاب که قرار است هر سه ماه برگزار شود به پایان رسید.

محمد محمدی هم دست خالی نبود و به عنوان میزبان این دیدار همراه با خود ۳۰ بلیت آورد و به این دست هواداران تقدیم کرد.

به گفته مدیران بانک شهر قرار است هر سه ماه این مراسم با دعوت از پیشکسوتان و بازیکنان و مدیران هر دو تیم به شکل گسترده‌تری برگزار شود.

دیدگاه‌ها