کد خبر : 1922307 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 01:46 | 140.1K بازدید | 550 دیدگاه

نتیجه دربی جام را به کدام تیم می‌دهد؟

پیش‌بینی ویژه: برنده شهرآورد و قهرمان!

به نظر می‌رسد هفته بیست و هفتم لیگ برتر نقطه عطف برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.

پیش‌بینی ویژه: برنده شهرآورد و قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در حالی به مصاف هم خواهند رفت که با یک روز تاخیر، سپاهان در خانه میزبان ملوان خواهد بود. تیم مورایس و ساپینتو با 55 امتیاز صدرنشین هستند و پرسپولیس 54 امتیاز این دو تیم را تعقیب می‌کند و ممکن است معادلات این هفته به سمتی برود که تیم صدرنشین تغییر کند.

اگر پرسپولیس شهرآورد را به سود خود تمام کند، سرنوشت قهرمانی نه ولی سرنوشت نایب قهرمانی خود را در اختیار خواهد گرفت و از استقلال پیشی خواهد گرفت. اما اگر دربی به سود استقلال باشد، اختلاف تیم یحیی با صدر به 4 امتیاز افزایش خواهد یافت تا عملا قهرمانی برای این تیم در موقعیت غیرممکن قرار بگیرد.

1854222

با این حال زردهای اصفهان مترصد یک فرصت طلایی هستند تا از تساوی در دربی استفاده کنند و هر دو تیم را در فاصله سه هفته تا پایان جای بگذارند. اگر این اتفاق رخ دهد، سپاهان با شکست ملوان 2 امتیاز از استقلال و 3 امتیاز از پرسپولیس پیشی خواهد گرفت و جالب است بدانید سه بازی نهایی تیم مورایس برابر نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان خواهد بود که هیچ یک در نیمه بالای جدول نیستند.

به هر صورت به نظر می‌رسد نتایج این هفته لیگ برتر نقطه عطف مهم در تعیین قهرمان این فصل فوتبال ایران خواهد بود. شما بگویید که نتایج این هفته به چه سمت و سویی خواهد رفت و در نهایت تیم‌های اول تا سوم را به ترتیب کدام‌ها تشکیل خواهند داد؟

دیدگاه خود را برایمان بنویسید. نظرات شما در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و منتشر خواهند شد.

دیدگاه‌ها