کد خبر : 1922313 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 04:03 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: خودمان بد بودیم، جو تاثیری نداشت

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، یونایتد معتقد است که شکست امروز ربطی به جو ورزشگاه نداشت و تیمش به اندازه کافی برای بردن خوب نبود.

اریکسن: خودمان بد بودیم، جو تاثیری نداشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با قبول شکست 3-0 از سویا با لیگ اروپا وداع کرده و نتوانست جایی در جمع چهار تیم نهایی داشته باشد. کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی شیاطین سرخ، بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت: "فکر می‌کنم امشب فرصت‌های زیادی به آن‌ها دادیم تا این شکست را به ما تحمیل کنند."

او با تاکید به اینکه تیمش در این دیدار خونسردی لازم را نداشت گفت: "تیم حریف فشار زیادی ایجاد کرد و ما برخلاف تمریناتی که انجام داده بودیم نتوانستیم خونسردی خود را حفظ کرده و با این فشار مقابله کنیم."

1854776

اریکسن در مورد اشتباهات هری مگوایر و داوید دخیا که شکست یونایتد را رقم زد گفت: "هر بازیکنی اشتباه می‌کند اما در نهایت به این بستگی دارد که چگونه بتوانیم از این اشتباهات درس بگیریم."

ستاره دانمارکی یونایتد شکست را تقصیر تیم خودش می‌داند نه جو پرشور ورزشگاه خانگی حریف: "اگر مثل ما گل نزنی بازنده می‌شوی. این ربطی به جو ورزشگاه ندارد. ما به اندازه کافی برای بردن خوب نبودیم. گاهی وقت‌ها شما روزهای خوبی دارید و گاهی وقت‌ها شرایط به نفع‌تان نیست. این یک بازی بد بود اما خوشبختانه 4 روز بعد در یک بازی دیگر می‌توانیم جبران کنیم."

1854777

دیدگاه‌ها