کد خبر : 1922315 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 08:06 | 36.4K بازدید | 16 دیدگاه

مندیلیبار: شاگردانم معمار این لحظات بزرگ هستند

فرمول برد یونایتد از زبان سرمربی سویا: یک کلمه!

خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.

فرمول برد یونایتد از زبان سرمربی سویا: یک کلمه!

به گزارش "ورزش سه"، سویا در یک شب باشکوه موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 3-0 شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا راه یابد. خوزه لوئیس مندیلیبار سرمست از نتیجه به دست آمده از این که فرصت هدایت چنین تیمی را پیدا کرده ابراز خوشحالی کرد.

او گفت: "از این که فرصت بازی با یونایتد را به دست آوردم سپاسگزار و خوشحالم. بازیکنان من معمار این لحظات بزرگ هستند. ما بازیکنانی به مراتب کوچک‌تر نسبت به ستاره‌های حریف به این نتیجه دست یافتیم. آنها به چیزی که ما گفته بودیم اعتقاد داشتند و نمونه آن در گل اول دیده شد."

1854782

سرمربی سویا با تشکر از هواداران تیمش که ورزشگاه را برای یونایتد به یک جهنم تبدیل کرده بودند گفت: "وقتی به ورزشگاه می‌آیید و با سکوهای پر و مردمی مواجه می‌شوید که با سرودهای خود شما را حمایت می‌کنند دیگر حس تنهایی به شما دست نمی‌دهد و این احساس را دارید که همه باهم در کنار هواداران بازی می‌کنید. ما یونایتد را با کمک هواداران شکست دادیم و بازیکنان ما باید خود را باور کنند."

مندیلیبار در پاسخ به این سوال که چه چیزی به شاگردان گوشزد کرده بود گفت: "سادگی؛ سادگی یکی از مهم‌ترین نکات فوتبال است. من چیز خارق‌العاده‌ای از شاگردانم نخواستم و فقط از آنها سادگی خواستم. من در باشگاه‌های زیادی پست‌های متعددی داشتم. از سطح منطقه‌ای شروع کردم و اکنون با تیمی فوق‌العاده در لیگ اروپا هستم. برای من سادگی از اهمیت بالایی در فوتبال برخوردار است."

1854783

دیدگاه‌ها