کد خبر : 1922316 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 08:17 | 21.7K بازدید | 14 دیدگاه

دیبالا: مورینیو رم-فاینورد را پیش‌بینی کرده بود

پائولو دیبالا، ستاره رم، پس از برتری مقابل فاینورد فاش کرد ژوزه مورینیو این بازی را پیش‌بینی کرده بود.

دیبالا: مورینیو رم-فاینورد را پیش‌بینی کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر فاینورد مصدوم شد و در بازی برگشت به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق شد.

طرفداران رم استقبال گسترده‌ای از مسابقه امشب در ورزشگاه المپیکو داشتند. دیبالا درباره جو استادیوم گفت: "جو جاده تریگوریا به استادیوم باورنکردنی بود. شیوه‌ای که مردم در این شهر فوتبال را تجربه می‌کنند فوق‌العاده است. ورزشگاه مملو از 65 هزار نفر، کمک بزرگی است، آن‌ها برای ما مانند یک یار اضافه در زمین هستند. آن‌ها و ما به تیم حریف فشار می‌آوردیم.

وقتی فاینورد به گل تساوی رسید کمی ترسیدم، اما ما به راه خود ادامه دادیم و بازی را در وقت اضافه به سود خودمان تغییر دادیم."

1854785

دیبالا درباره صعود به نیمه نهایی و رویارویی با بایرلورکوزن هم گفت: "فکر می‌کنم همه ما می‌خواهیم برنده شویم، که این مهم‌ترین چیز است. ما مربی‌ای داریم که ذهنیتی باورنکردنی دارد. او به ما گفت که بازی همین‌طور خواهد بود و کاملاً حق داشت. رم فصل گذشته قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد و اکنون هم امیدواریم که در لیگ اروپا نیز تا پایان راه برویم."

دیبالا اعلام کرد پیش از شروع وقت‌های اضافه ژوزه مورینیو برای شاگردانش صحبت‌های مهمی را مطرح کرده است: "فکر می‌کنم همه مورینیو، تاریخچه‌اش، کارهایی که در اروپا انجام داده و در هر باشگاهی که در آن کار کرده را می‌دانند و او هر جایی که بوده قهرمانی‌ای به دست آورده است. ذهنیت او به شما انرژی می‌دهد. او می‌دانست که بازی می‌تواند این‌طور به پایان برسد و ما را تشویق کرد که چیز بیشتری در زمین بگذاریم. او سیستم تاکتیکی را تغییر داد، ما بازی بهتری را شروع کردیم و در وقت اضافه برای یک پیروزی شایسته تسلط داشتیم."

فرانچسکو توتی و دانیله د روسی امشب روی سکوها حضور داشتند تا رم را تشویق کنند. دیبالا درباره ملاقات با اسطوره‌های باشگاه گفت: "من چند بار با توتی صحبت کردم، اما دوست دارم با او برای شام به رستوران بروم. برای او احترام زیادی قائلم، در حین گرم کردن هم د روسی را روی اسکوربرد ورزشگاه دیدم، نمی‌دانستم که آن‌ها برای تماشای بازی می‌آیند. همه می‌خواهند اینجا باشند تا این رم را تماشا کنند."

1854786

دیدگاه‌ها