کد خبر : 1922327 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 09:20 | 40.4K بازدید | 34 دیدگاه

پل اسکولز:

این باخت به خاطر افتضاح دخیا بود، نه مگوایر!

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.

این باخت به خاطر افتضاح دخیا بود، نه مگوایر!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 

با توجه به تساوی 2-2 این دو تیم در بازی رفت، این سویا بود که توانست با این نتیجه راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شود و شیاطین سرخ از دور رقابت‌ها حذف شدند. 

شاگردان اریک تن‌هاخ در این بازی اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و نمایش خوبی را ارائه نکردند که یکی از آنها شامل پاس دخیا به مگوایر بود. این بازیکن نتوانست توپ را مدیریت کند و بازیکنان سویا توانستند با استفاده از همین فرصت دروازه این تیم را باز کنند. 

1854741

برخلاف اکثریت هواداران و کارشناسان که از شب گذشته مشغول انتقاد از مگوایر هستند، اسکولز معتقد است که نباید از نقش دخیا در این میان چشم‌پوشی کرد. 

او در گفت‌وگو با بی تی اسپورت در این باره اظهار داشت: «پاسی که دخیا ارسال کرد اصلا درست نبود. او فقط می‌خواست از شر توپ خلاص شود. به نظر من تنها یک مدافع میانی در دنیا هست که می‌تواند آن توپ را در آن موقعیت دریافت و مدیریت کند. هری مگوایر مطمئنا آن یک مدافع نیست.»

اسکولز با انتقاد از تصمیم اشتباه دخیا اضافه کرد: «داوید می‌توانست وضعیت را ببیند، او دید که سه بازیکن حریف در اطراف مگوایر حضور دارند و این بازیکن در شرایط خوبی قرار ندارد.»

دیدگاه‌ها