کد خبر : 1922346 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 11:36 | 12.1K بازدید | 13 دیدگاه

نبود برونو و مصدومیت رشفورد تعیین کننده بود

اسکولز: مسیر یونایتد و تن‌هاخ درست است

پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.

اسکولز: مسیر یونایتد و تن‌هاخ درست است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در دیدار رفت در حالی که با دو گل از سویا پیش بودند، با گل به خودی‌های تایرل مالاسیا و هری مگوایر بازی را با نتیجه 2-2 به پایان رساندند. شب گذشته نیز در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان با 3 گل مغلوب شدند تا در مجموع با نتیجه 5-2 از لیگ اروپا کنار بروند. اشتباهات متعدد خط دفاعی و دروازه منچستریونایتد در گل‌های سویا تاثیر مستقیم داشت.

برونو فرناندز به دلیل گرفتن کارت زرد در دیدار رفت از حضور در مسابقه دیشب محروم بود. اسکولز در مورد غیبت ستاره پرتغالی منچستریونایتد گفت: "جای خالی برونو واقعا حس شد. او بازیکنی است که می‌تواند توپ و زمان بازی را به نفع تیمش کنترل کند. برونو در هفته‌های اخیر فرم فوق‌العاده‌ای داشت و فقدانش در بازی شب گذشته واقعا حس شد اما تیم رهبران دیگری در زمین نیز دارد. ترکیب منچستریونایتد می‌تواند از پس مسابقات زیادی برآید. آنها یکشنبه نمایش خوبی مقابل ناتینگهام فارست داشتند ولی زمانی که صحبت از بازی‌های سخت با جو استادیوم پر سر و صدا می‌آید، به نظر می‌رسد کار برایشان سخت می‌شود.

هافبک سابق منچستریونایتد در خصوص کمبود نفرات در این تیم گفت: "به نظرم این موضوع به کیفیت تیم مربوط می‌شود. شما در ترکیب تیم بازیکنانی مانند کاسمیرو و اریکسن را می‌بینید که کیفیت دارند. مشکل زمانی است که بازیکنان مصدوم می‌شوند و همین مسئله کیفیت آن‌ها را کاهش می‌دهد به مانند مصدومیتی که برای رشفورد و مارسیال رخ داد. رشفورد واقعا از فرم خوب دور بود و دیشب از ابتدا عملکرد بدی داشت. از این شب‌ها در طول فصل باز هم دیده‌ایم اما همچنان معتقدم اریک تن هاخ تیم را در مسیر درستی جلو می‌برد. این مسابقات به او کمک می‌کنند تا در تابستان تصمیمات بهتری گرفته و با نگاه کردن به بازی مقابل سویا متوجه می‌شود به بازیکنان بهتری در تیمش نیاز دارد."

شیاطین سرخ یکشنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل برایتون فرصت دارند تا به حذف از لیگ اروپا پاسخ دهند.

1854823

دیدگاه‌ها