کد خبر : 1922351 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 12:00 | 9.4K بازدید | 14 دیدگاه

آذرباد: باید اسم ما را هم برای قهرمانی می‌آوردید

کاپیتان مس از نظر فنی از فصل گذشته تیم راضی است اما وقتی حرف داوری‌های لیگ می‌‌شود زبانش را گاز می‌گیرد!

آذرباد: باید اسم ما را هم برای قهرمانی می‌آوردید

به گزارش ورزش سه، مسی‌ها خود را آماده دربی حساس مقابل تیم همنام کرمانی می‌کنند. آنها در بازی گذشته با وجود نمایش خوب مقابل سپاهان مغلوب تیم صدرنشین لیگ شدند. محسن آذرباد در مورد این دیدار  به خبرنگار ما گفت: به نظر من یک بازی فوق‌العاده خوب و تاکتیکی بود. سپاهان تیم بزرگی است و با کمک هوادارانشان توانستند برد بیاورند البته ما هم خیلی موقعیت داشتیم یک پنالتی صدر در صد هم به روی من به اذعان تمام کارشناسان گرفته نشد. جا دارد به حریف تبریک بگویم که سه امتیاز را گرفتند. 

او در خصوص قضاوت داور توضیح داد: نمی‌خواهم بگویم داور تحت تاثیر هوادران قرار گرفت ولی می‌توانست خیلی بهتر مدیریت کند. اگر همان صحنه پنالتی را می‌گرفت بازی در نیمه اول یک یک می‌شد.

این بازیکن در مورد دیدار با مس کرمان عنوان کرد: برای خودمان خیلی مهم است در جدول امتیاز بگیریم و‌ حتی در 4 بازی آخر 4 برد بیاوریم. ما برای خودمان داریم فوتبال بازی می‌کنیم نه تیم‌های دیگر. همان‌طور که مقابل سپاهان جوانمردانه بازی کردیم الان هم یک بازی حساس داخل خانه داریم که باید با تدابیر کادر فنی سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به بالای جدول برسانیم. از زمانی که من یادم است در لیگ‌های پایین هم بازی مس رفسنجان و کرمان قشنگ بوده امیدوارم این بازی هم همین‌طور باشد.

آذرباد با اشاره به اینکه اگر اشتباهات داوری نبود در کورس قهرمانی قرار می‌گرفتند یا خیر افزود: از نظر من قطعا می‌توانست چنین چیزی باشد. ما امتیازات مفتی را از دست دادیم بعضی از آن‌ها به خاطر بی‌تجربگی بود و بعضی امتیازات را داوری از ما گرفت. اگر داوری درست سوت می‌زد بالای جدول بودیم و چه بسا برا قهرمانی می‌جنگیدیم.

دیدگاه‌ها