کد خبر : 1922352 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 12:02 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: انتقاد از بازیکنان آرسنال غیرمنصفانه است

سرمربی توپچی‌ها نسبت به تصاویری که از آرسنالی‌ها و بی‌توجهی آن‌ها نسبت به هوادار خردسال منتشر شد واکنش نشان داد.

آرتتا: انتقاد از بازیکنان آرسنال غیرمنصفانه است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال انتقادات علیه بازیکنان تیمش بابت رفتار با هوادار خردسال را غیرمنصفانه دانست.

بازیکنان آرسنال پس از تساوی 2-2 مقابل وستهم در حالی در مسیر رفتن به رختکن بودند که یک هوادار دختر خردسال از آن‌ها درخواست امضای پیراهن کرد. آن‌ها نیز پیراهن را امضا کردند اما برخورد سرد توپچی‌ها با آن هوادار موجب واکنش‌ها و انتقادات زیادی به رفتار بازیکنان در فضای مجازی شد.

میکل آرتتا معتقد است که آن تصاویر فقط صحنه کمی از برخورد را نشان داده و گویای تمام اتفاق نبوده است: "اول از همه اینکه دوربین شبکه باشگاه آرسنال این ویدیو را در مورد ارتباط ما با هوادار منتشر کرد و این کاری است که هر روز انجام می‌دهیم. اگر با والدین آن هوادار صحبت کنید، آن‌ها می‌گویند که دخترشان شگفت‌انگیزترین روز را سپری کرده است. شما فقط یک قطعه از تصاویر را دیدید و آنچه قبل و بعد از آن اتفاق افتاد را کسی ندید. بنابراین به نظرم این انتقادات منصفانه نیستند.

سرمربی آرسنال در خصوص اینکه آیا از بازیکنانش بابت نحوه نگاه کردن آن‌ها به هوادار خردسال ناراحت است یا خیر، گفت: نه اصلا این‌گونه نیست. فکر نمی‌کنم چنین تصوری داشته باشند."

دیدگاه‌ها