کد خبر : 1922247 | 31 فروردين 1402 ساعت 19:05 | 22.3K بازدید | 28 دیدگاه

توصیه آنری به آرسنال: نترسید، فقط آرام باشید!

تیری آنری، اسطوره آرسنال، به توپچی‌ها توصیه کرد در روزهای اوج حساسیت در کورس قهرمانی لیگ برتر آرامش خود را حفظ کنند و به احساسات میدان ندهند.

توصیه آنری به آرسنال: نترسید، فقط آرام باشید!

به گزارش "ورزش سه"، دو تساوی آرسنال در دو مسابقه قبلی‌اش در لیگ برتر مقابل لیورپول و وستهم باعث شده حساسیت کورس قهرمانی در این لیگ بیش از پیش افزایش پیدا کند.

آرسنالی‌ها در هر دو مسابقه ابتدا با اختلاف دو گل از حریفان پیش افتادند، اما در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند. این دو لغزش توپچی‌ها باعث شد اختلاف با منچسترسیتی به 4 امتیاز برسد و این در حالی است که آرسنال یک بازی بیشتر از تیم پپ انجام داده است.

1854602

در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند کفه ترازو در کورس قهرمانی حالا به سمت سیتی متمایل شده است، تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها در هفته‌های اخیر بیش از حد احساساتی بودند و برای اینکه در ادامه کورس قهرمانی سیتی را پشت سر بگذارند، تنها به آرامش و دوری از احساسات نیاز دارند.

آنری در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس گفت: "من از اول فصل بارها گفتم که آرسنال نمی‌تواند با احساسات به قهرمانی برسد. شاید با احساسات بشود قهرمان جام حذفی یا چمپیونزلیگ یا حتی جام جهانی شد، ولی وقتی در لیگی هستید که 38 هفته است نمی‌توانید به احساسات میدان بدهید. ما در هفته‌های اخیر خیلی احساساتی بودیم و این سم است".

اسطوره توپچی‌ها در ادامه گفت: "می‌شود احساس داشت، ولی احساساتی نبود. بین اینها تفاوت وجود دارد. تیم باید آرامش داشته باشد. ما هنوز از سیتی جلو هستیم. حرف من این است که بچه‌ها باید احساسات را کنار بگذارند و منطقی به دنبال موفقیت در همه بازی‌های باقی‌مانده باشند. توپچی‌ها یادتان باشد ما همچنان جلوتر هستیم".

1854603

دیدگاه‌ها