کد خبر : 1922368 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 12:37 | 10.9K بازدید | 11 دیدگاه

استرس ویسی بیشتر از بازیکنان است

ساکی: کیفیتمان می‌گوید باید در لیگ بمانیم

صنعت نفت هنوز امید به بقاء را از دست نداده است، به خصوص که در هفته‌های اخیر و با آمدن عبدالله ویسی ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بوده است.

ساکی: کیفیتمان می‌گوید باید در لیگ بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که قهرمانی در لیگ برتر را به همراه استقلال خوزستان تجربه کرده حس تلاش و مبارزه برای ماندن در لیگ برتر را به خوبی به شاگردانش القاء کرده تا جایی حسین ساکی که در زمره بازیکنان باتجربه صنعت نفت به شمار می‌رود، بعد از تساوی در برابر پیکان در هفته بیست و ششم بازی‌ها گفت: برای سه امتیاز رفته بودیم اما متاسفانه موفق نشدیم و بازی خیلی سختی بود. پیکان واقعا تیم خوبی است. ما تلاشمان را کردیم. چند موقعیت هم داشتیم اما به در بسته خوردیم. با این حال دست خالی به آبادان برنگشتیم.

مدافع صنعت در مورد اینکه چقدر به بقا امیدوار هستند؟ این‌طور توضیح داد: خیلی امیدوار هستیم و انشاالله که می‌مانیم. حتی در سخت‌ترین روزها امیدمان را از دست ندادیم. ای کاش کار به روز آخر کشیده نمی‌شد، اما الان وقت غر زدن نیست. فقط باید بدویم و بجنگیم. صنعت نفت کم نمی‌آورد. کاری می‌کنیم که حداقل شرمنده خودمان نشویم.

مدافع راست تیم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت نفت اینطور شد! گفت: تیم‌های نفتی همیشه مظلوم هستند. ضمن اینکه تغییرات متعدد اجازه نداد کار را آن‌طور که می‌خواهیم جلو ببریم. مشکلات مالی هم دیگر تکراری است، ولی از لحاظ کیفیت چیزی کم نداشتیم و این را همه می‌گویند.

بازیکن صنعت در مورد دیدار با نساجی اضافه کرد: از این حیث که آن‌ها می‌خواهند با سرمربی جدید بعد از هفته‌ها نتیجه بگیرند و ما هم می‌خواهیم هر طور شده در لیگ بمانیم بازی بسیار سختی است و امیدوارم با توجه به اینکه در خانه بازی داریم به نفع ما تمام شود تا کمی خیالمان راحت شو‌د. اگر این هفته موفق به شکست نساجی شویم ماندنمان در جدول لیگ برتر جدی می‌شود.

حسین ساکی در پایان در مورد تاثیر حضور عبدالله ویسی در تیم صنعت نفت گفت: با حضور ایشان عالی نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم او به خوبی با فوتبال خوزستان آشنا است و خودش هم به خاطر اصالتش جزئی از این مردم است. و ما می‌بینیم که چقدر برای این اوضاع استرس دارد. امیدوارم دست به دست هم بدهیم و آخر فصل خوشحال باشیم.

دیدگاه‌ها