کد خبر : 1922369 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 12:35 | 16K بازدید | 19 دیدگاه

آلبا: دیدن مسی با پیراهنی جز بارسا عجیب است

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بار دیگر به این باشگاه برگردد.

آلبا: دیدن مسی با پیراهنی جز بارسا عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، بحث بازگشت مسی به بارسلونا بار دیگر به صورت جدی مطرح شده و شایعات بسیاری در این زمینه به گوش می‌رسد. 

قرارداد این ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بعید به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس داشته باشد. 

جوردی آلبا در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت گل در این باره اظهار داشت: «این تصمیمی است که بر عهده لئو است. صادقانه ما درباره این موضوعی هیچ صحبتی نداشتیم اما مشخص است که در نهایت دیدن مسی با پیراهنی جز پیراهن بارسا همیشه بسیار عجیب است.

1854843

اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که در آخر اگر او و باشگاه خواهان همکاری دوباره باشند، این اتفاق بسیار خوبی برای من است. او بازیکنی است که من بهترین درک و رابطه را با او در زمین بازی داشته‌ام. آینده نشان خواهد داد که بالاخره چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

این بازیکن همچنین درباره حواشی مربوط به پرونده رسوایی داوری بارسلونا گفت: «دیدن تمامی این اخبار و این هیاهوها خوشایند نیست. دور ماندن از آنها هم سخت است. علاوه بر این، بازیکنانی مثل من که از وقتی بچه کوچک بودند طرفدار این تیم بودند واقعا ناراحت هستند اما ما باید رقابت کنیم، همچنان امتیازات را به دست آوریم، خودمان را از همه چیز دور نگه داریم و پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها