کد خبر : 1922375 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 13:18 | 13.8K بازدید | 5 دیدگاه

عمل جراحی ستاره: پایان کار اشکرینیار در اینتر

میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، با انجام عمل جراحی عملا به کارش در این باشگاه پایان داد.

عمل جراحی ستاره: پایان کار اشکرینیار در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اشکرینیار از ماه فوریه به دلیل شکستگی مهره کمر از میادین دور بود و دو روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

بسیاری از منابع خبری ایتالیایی از جمله اسکای اسپورت ایتالیا و کوریره دلو اسپورت مدعی شده‌اند که این پایان کار این ملی‌پوش اهل اسلواکی در اینتر است و او دیگر قرار نیست با پیراهن این تیم به میدان برود. 

مدیران اینتر پیش از این پیشنهادهایی را برای تمدید قرارداد او ارائه کرده بودند اما این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهادهای آنها نشد و گفته شد که قصد دارد به پاری سن ژرمن ملحق  شود. 

این باشگاه فرانسوی تابستان گذشته پیشنهادی را هم برای جذب او ارائه کرد اما در نهایت نتوانست با مدیران اینتر به توافق برسد و به همین دلیل او همچنان به حضورش در سن سیرو ادامه داد. 

1794574

قرارداد اشکرینیار در پایان فصل جاری با اینتر به پایان می‌رسد و او با پی اس جی به توافق رسیده تا به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شود. 

او روز گذشته با انتشار تصویری از خودش در صفحه اینستاگرامش از بازیکنان اینتر به خاطر نمایش خوبی که برابر بنفیکا داشتند تشکر کرد و به آنها تبریک گفت. او در بخشی از این پیام نوشت: «می‌خواهم هم‌تیمی‌هایم را در آغوش بگیرم و از آنها به خاطر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان تشکر کنم. روز گذشته پس از توافق با اینتر جراحی کردم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به میدان برگردم.»

اشکرینیار در سال 2017 با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از سمپدوریا به اینتر پیوست و در طول این مدت 246 بار پیراهن این تیم را به تن کرد. 

دیدگاه‌ها