کد خبر : 1922381 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 14:34 | 34.5K بازدید | 79 دیدگاه

آنچلوتی: سیتی گلزن بزرگی دارد که فصل پیش نداشت

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با سلتاویگو درباره جدال تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت تنها تفاوت سیتی با فصل گذشته حضور ارلینگ هالند است.

آنچلوتی: سیتی گلزن بزرگی دارد که فصل پیش نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در هفته سی‌ام لالیگا در خانه‌اش برنابئو به مصاف سلتاویگو می‌رود.

رئال مادرید در حالی فردا میزبان سلتاویگو است که در حال حاضر بعد از 29 هفته با 62 امتیاز در رتبه دوم لالیگا ایستاده و با بارسای صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد. این اختلاف باعث شد خبرنگاران از آنچلوتی بپرسند که آیا لوس بلانکوس دیگر به لالیگا بی‌اعتنا شده‌اند که او این ادعا را رد کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت کنفرانس مطبوعاتی کارلتو تحت‌الشعاع دیدار حساس این تیم مقابل منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ قرار داشت. سرمربی رئال از سیتی به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت شاهد رقابتی پایاپای بین دو تیم خواهیم بود.

1854865

رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس کمتری برای صعود دارد؟
من به این اصلا فکر نمی‌کنم. خواهیم دید در میدان چه اتفاقی می‌افتد. ولی این را می‌دانم که بازی پایاپایی خواهد بود.

رئال به لالیگا بی‌اعتنا شده و دیگر امیدی به قهرمانی ندارد؟
نه، ما تا آخرین مسابقه خواهیم جنگید و از مسابقات باقی‌مانده برای حفظ ریتم تیمی‌مان استفاده می‌کنیم.

برنامه فشرده رئال در روزهای پیش رو
این برنامه واقعا دیوانه‌وار است. تعداد بازی‌ها بیش از حد زیاد است. باید شرایط بازیکنان را بررسی کنیم و مطمئن بشویم که همه چیز برای تک‌تک آنها روبه‌راه است. لالیگا، یوفا، فیفا و فدراسیون اسپانیا هیچ اهمیتی به بازیکن‌ها نمی‌دهند. ولی این باید تغییر کند. باز هم می‌گویم تعداد بازی‌ها بیش از حد زیاد است.

نظر کارلتو درباره دیدار با منچسترسیتی؟
آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. البته کمی تغییر کرده‌اند و نسبت به فصل گذشته متفاوت شده‌اند. آنها حال یک گلزن بزرگ دارند. چه منچسترسیتی و چه رئال مادرید در بازی رو در رو نمی‌توانند سبک همیشگی و مد نظرشان را بازی کنند که فقط یک علت دارد: بازیکنان خیلی خوبی که در هر دو تیم بازی می‌کنند. با حضور این همه بازیکن درجه‌یک نمی‌توانید صد در صد طبق برنامه خودتان بازی کنید.

آنچلوتی به بازیکنانش بیش از حد مرخصی می‌دهد؟
شنیده‌ام که می‌‌گویند مرخصی‌هایی که به بازیکن‌ها می‌دهم زیاد است. ولی گوش کنید، ما در چهار ماه گذشته فقط 8 روز مرخصی داشته‌ایم. این را باید درک کنید که ما داریم هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنیم.

آخرین وضعیت کریم بنزما؟
بنزما کاملا سرحال است و فردا بازی خواهد کرد. او خیلی خوب و سریع بهبود پیدا کرد.

علت تعویض بنزما مقابل چلسی؟
من شرایط را برای خود کریم توضیح دادم. وقتی بازی عملا تمام شده و دیگر هیچ نگرانی‌ای نیست ترجیح می‌دهم به بازیکنان استراحت بدهم.

دیدگاه‌ها