کد خبر : 1922387 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 15:17 | 32.8K بازدید | 29 دیدگاه

یونایتدها دعوا داشتند: دادوفریاد آنتونی با وخهورست

تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.

یونایتدها دعوا داشتند: دادوفریاد آنتونی با وخهورست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به اسپانیا رفته بود تا در خانه سویا به مصاف این تیم برود. یونایتدها که هفته پیش در خانه با اینکه 2-0 پیش افتادند در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند دیشب با ارائه عملکردی ضعیف و سوال‌برانگیز با نتیجه 3-0 شکست خوردند تا با لیگ اروپا خداحافظی کنند.

در جریان مسابقه بازیکنان منچستریونایتد که به شدت تحت فشار بودند چند باری با هم درگیری پیدا کردند و عصبانیت در رفتار بسیاری از ستاره‌های این تیم دیده می‌شد. تصاویر جدیدی از دیدار دیشب دو تیم منتشر شده که نشان می‌دهد آنتونی، وینگر برزیلی، از ووت وخهورست هلندی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود به شدت خشمگین است.

1854877

در دقیقه 54 مسابقه در حالی که یونایتد 2-0 از حریف عقب افتاده بود صاحب یک کرنر شد. آنتونی مارسیال از چند دقیقه پیش آسیب دیده بود و شیاطین سرخ برای تعویض او آماده می‌شدند. کریستین اریکسن برای ارسال کرنر پشت توپ قرار گرفت اما منتظر ماند تا تعویض انجام شود. در این لحظات اریک تن‌هاخ در کنار زمین اصرار داشت که ووت وخهورست سریعا وارد زمین شود تا بتواند روی این کرنر ارسالی از ضربات سرش استفاده کند.

1854875

مارسیال که شرایط را دید برای بیرون رفتن از زمین نزدیک‌ترین مسیر را انتخاب کرد و از کنار دروازه سویا بیرون رفت. در این لحظات بود که آنتونی به سمت خط کنار زمین رفته و با خشمی عجیب بر سر ووت وخهورست فریاد می‌زند که معطل نکرده و هر چه سریع‌تر وارد زمین شود.

بعد از این عصبانیت غیرمنتظره وینگر برزیلی، وخهورست وارد زمین شده و به موقع برای استفاده از کرنر ارسالی در محوطه جریمه سویا حضور پیدا کرد که البته این همه تقلا برای یونایتد هیچ ثمری نداشت و این کرنر از دست رفت.

1854876

دیدگاه‌ها