کد خبر : 1922391 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 15:52 | 33.1K بازدید | 20 دیدگاه

ماتئوس تایید کرد: کان در شرف اخراج است!

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید از باشگاه خبرهایی به دست آورده که نشان می‌دهد جایگاه اولیور کان به عنوان مدیر بایرن مونیخ متزلزل شده است.

ماتئوس تایید کرد: کان در شرف اخراج است!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ و فوتبال آلمان، با انتقاد دوباره از مدیریت باشگاه بعد از حذف باواریایی‌ها از چمپیونزلیگ، می‌گوید او شخصا اعتقادی به تغییر در پست مدیریت بایرن ندارد، اما از منابع درون باشگاه خبرهایی دریافت کرده که نشان می‌دهد جایگاه اولیور کان به عنوان مدیر بایرن مونیخ متزلزل شده است.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با شبکه RTL اعلام کرد هر چند از مدیران بایرن به شدت انتقاد دارد اما اخراج آنها را لازم نمی‌داند. او در این مصاحبه گفت: "هیچکس نباید برود. اشتباهاتی که انجام شده باید جبران بشود. در صورت جبران اشتباهات بایرن با همین بازیکنان بهترین تیم دنیا خواهد شد".

1854885

اما بخش خبرساز مصاحبه ماتئوس جایی بود که او به یک تماس تلفنی با هیات مدیره باشگاه اشاره کرد که در آن درباره اولیور کان صحبت شده بود. ماتئوس گفت: "شکی نیست که جایگاه کان به عنوان مدیر باشگاه متزلزل شده است. بایرن باید هر کاری لازم است برای تغییر شرایط انجام بدهد. کان باید از خودش انتقاد کند و حمیدزیچ و بازیکنان هم همین‌طور. همه کسانی که مسئولیت دارند باید به فکر جبران باشند. حتی رئیس باشگاه، هربرت هاینر، هم از مسئولیت مبری نیست. آنها باید به اشتباهات و ضعف‌هایشان اعتراف کنند".

دیدگاه‌ها