کد خبر : 1922421 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 18:53 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

به‌خاطر هیچ و پوچ از من شکایت کردند

خشم کنسیسائو: نمی‌خواستم در نشست شرکت کنم

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.

خشم کنسیسائو: نمی‌خواستم در نشست شرکت کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کنسیسائو به روند انضباطی‌ای که علیه او در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال به شکایت باشگاه بنفیکا آغاز شده، اشاره کرد و گفت به‌دلیل اعتراض به این شکایت قصد نداشته در کنفرانس خبری امروز شرکت کند. بنفیکا و کمیته داوران پرتغال به‌دلیل انتقادهای کنسیسائو از داوری پیش از یک مسابقه در لیگ پرتغال علیه او به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

کنسیسائو گفت: «امروز فقط به‌خاطر احترام به شما و هواداران به اینجا آمدم. اگر دست من بود، در کنفرانس شرکت نمی‌کردم و دیگر هم در هیچ کنفرانسی حاضر نمی‌شدم. نه برای فرار کردن. نه، هرگز! چرا که سکوت من صدای بیشتری خواهد داشت

1854943

سرمربی پورتو سپس کاغذی را به خبرنگاران نشان داد و گفت: «حرفی که آن روز زدم را از روی متن می‌خوانم. گفتم لازم نیست درباره انتخاب داوران وارد جزئیات بشوم. البته در گذشته اشتباهاتی رخ داده؛ ولی انسان جایزالخطا است. VAR ابزار مهمی است؛ ولی یک یا چند نفر انسان پشت VAR نشسته‌اند. آن‌ها هم می‌توانند اشتباه کنند. مثل من. همه ما اشتباه می‌کنیم. ولی نباید استاندارد دوگانه وجود داشته باشد. در هفته‌های آخر لیگ مهم است که همه در اوج توانایی‌شان باشند و با تمام توان سعی کنند که کارشان را درست انجام بدهند. به‌خاطر این حرف‌ها از من شکایت کرده‌اند. به‌خاطر اینکه گفتم همه باید سعی کنند کارشان را درست انجام بدهند

کنسیسائو سپس درباره رویی کاستا، رئیس باشگاه بنفیکا صحبت کرد و گفت: «از همه جالب‌تر اینجا است که این ماجرا را کسی راه انداخته که همبازی من بوده. او آن روزها در زمین و فوتبالی برنده می‌شد و نه با این کارهای پشت پرده. واقعا جالب است که رویی کاستا این ماجرا را درست کرده.»

دیدگاه‌ها