کد خبر : 1922445 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 21:43 | 28.5K بازدید | 28 دیدگاه

اعتراف تاد بولی: زیاد اشتباه کردم

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، اعتراف کرده است که طی 12 ماه اخیر اشتباهات زیادی در استمفوردبریج مرتکب شده است.

اعتراف تاد بولی: زیاد اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دیلی‌میل گزارش داد که تاد بولی در یک مراسم خصوصی پس از حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا، اظهارات جالبی در مورد وضعیت چلسی انجام داده است.

مالک باشگاه چلسی در این مراسم که با حضور بانکداران و شرکای تجاری برگزار شد، اعتراف کرد که اشتباهاتی زیادی در این مدت مرتکب شده است. او اما با توجه به شرایط بحرانی چلسی از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد.

شانس اندک قهرمانی در چمپیونزلیگ تنها دلخوشی هواداران چلسی بود که با شکست مقابل رئال‌مادرید از دست رفت. اوضاع برای آبی‌های لندن به‌قدری بد است که پیش‌بینی می‌شود آن‌ها بدون کسب سهمیه اروپایی فصل را به پایان برسانند. شاگردان فرانک لمپارد در حال حاضر در رتبه یازدهم حضور دارند و با هدایت این سرمربی هنوز طعم برد را نچشیده‌اند.
1855008
تاد بولی پیش از این به بازیکنان چلسی گفته بود که موقعیت آن‌ها در لیگ خجالت‌آور است؛ چرا که از نظر امتیازی به انتهای جدول نزدیک‌تر هستند. همین اظهارات و ورود به رختکن تیم که به درگیری با بازیکنان هم انجامید، شاید یکی از اشتباهاتی باشد که تاد بولی به آن اعتراف کرده است.

او حالا با چالش انتخاب سرمربی فصل آینده روبه‌روست و خوب می‌داند که دیگر فرصت ارتکاب هیچ اشتباه دیگری را ندارد. با کنار گذاشته‌شدن یولیان ناگلزمن، حالا از لوئیز انریکه، وینسنت کمپانی و مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان گزینه‌های نهایی پیش روی مدیران چلسی یاد می‌شود.

1855007

دیدگاه‌ها