کد خبر : 1922447 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 22:18 | 77.6K بازدید | 48 دیدگاه

فن کشتی رودیگر به رودریگو

بدل رونالدو در رئال مادرید خاک شد (عکس)

بازیکنان رئال مادرید بعد از صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ با انگیزه‌ای چند برابر تمرین می کنند و به فتح دوباره این رقابت‌ها امیدوارند.

بدل رونالدو در رئال مادرید خاک شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید با درخشش رودریگو، ستاره برزیلی خود، دیدار برگشت مقابل چلسی را 2-0 برد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری 4-0 رسیده و راهی نیمه نهایی چمپیونزلیگ شود. شادی گل رودریگو به سبک کریستیانو رونالدو به اندازه دبل او در این دیدار مورد توجه قرار گرفت.

او در پایان بازی با چلسی با تاکید دوباره به اینکه رونالدو الگوی فوتبالی‌اش است نام ستاره سابق کهکشانی‌ها را در حالی دوباره زنده کرد که کریس اینک در فوتبال عربستان و باشگاه النصر آخرین سال‌های فوتبالی خود را پشت سر می گذارد.

1855016
رودریگو در لالیگای این فصل طی 26 بازی 5 گل زده و 7 پاس گل داده است. البته کارلو آنچلوتی مثل فصل قبل حساب ویژه ای روی درخشش این ستاره جوان در چمپیونزلیگ نیز باز کرده است؛ اوج کار او دو گلی بود که مقابل سیتی در نیمه نهایی سال گذشته زد و نقش اول کامبک رویایی تیمش لقب گرفت تا مشخص شود چرا هواداران آقای لیگ قهرمانان صدایش می زنند.
رودریگو حالا امیدوار است که دوباره مقابل سیتی بدرخشد و خاطرات سال قبل را تکرار کند. او در جریان تمرین امروز رئالی ها که خود را برای بازی فردا مقابل سلتاویگو آماده می کنند با شوخی خطرناک آنتونیو رودیگر مواجه شد که یک فن کشتی کامل را برای خاک کردنش اجرا کرد. ستاره برزیلی رئال مادرید با انتشار عکسی از این صحنه در فیسبوک خود رودریگر را به شوخی یک دیوانه نامید!

1855015

دیدگاه‌ها