کد خبر : 1922456 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 23:32 | 63.8K بازدید | 26 دیدگاه

گل والکات قهرمانی را از توپچی‌ها می‌گیرد؟

ستاره‌ای که از گلزنی به آرسنال خجالت کشید (عکس)

گل دوم ساوتهمپتون به آرسنال در بازی امشب را تئو والکات، ستاره سابق توپچی‌ها به ثمر رساند.

ستاره‌ای که از گلزنی به آرسنال خجالت کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون در عرض 15 دقیقه دو گل به آرسنال زد تا این تیم را در مسیر متحمل شدن یک شکست خانگی بدموقع و از دست دادن صدر جدول لیگ برتر قرار دهد. گل دوم این تیم قعرجدولی را یک چهره بسیار آشنا برای آرسنالی‌ها به ثمر رساند.

تئو والکات بعد از 12 سال بازی برای آرسنال در سال 2018 از این تیم جدا شده و به اورتون پیوست. او که در سال 2020 به اولین تیم حرفه‌ای دوران فوتبالش، ساوتهمپتون، پیوست امشب در جنگ بقا و قهرمانی با پیراهن ساوتهمپتون مقابل تیمی قرار گرفت که زمانی ستاره محبوبش به شمار می‌رفت.

1855038
والکات در چهاردهمین دقیقه از بازی با آرسنال با یک بغل پای دقیق، درست مثل همان بغل پاهایی که گل‌های بسیاری برای توپچی‌ها در بیش از یک دهه حضورش به همراه داشت، دروازه آرون رمزدیل را باز کرد.

او بعد از گلزنی حس و حال عجیبی داشت و به جای برگزاری جشن گل خیلی سریع چشم به نیمکت آرسنال دوخت تا واکنش آنها را ببیند. در همین حین بازیکنان ساوتهمپتون از راه رسیده و والکات را که مثل یک مجسمه هیچ حسی از خود بروز نمی‌داد را به آغوش کشیدند. ساوتهمپتون برای فرار از سقوط نیاز مبرمی به امتیازات بازی‌های باقی مانده دارد و شاید این گل ولکات حکم بقای آنها و از دست رفتن قهرمانی آرسنال را در نهایت امضا کند.

1855037

دیدگاه‌ها