کد خبر : 1922458 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 00:09 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

فداکاری ناکام ستاره ساوتهمپتون بعد از فرود وحشتناک

یان بدنارک، ستاره ساوتهمپتون، علی‌رغم اینکه قصد داشت بعد از مصدومیت به بازی ادامه دهد تعویض شد که این باعث عصبانیت او شد.

فداکاری ناکام ستاره ساوتهمپتون بعد از فرود وحشتناک

به گزارش ورزش سه، در نیمه اول دیدار ساوتهمپون و آرسنال شاهد اتفاق عجیبی بودیم؛ این اتفاق بعد از این رخ داد که یان بدنارک، مدافع ساوتهمپتون، در نبرد با گابریل مارتینلی برای تصاحب توپ فرود دردناک و بدی روی زمین داشت.

او بعد از اینکه روی زمین افتاد برای لحظاتی بی‌حرکت بود و پزشکان هر دو تیم برای مداوایش بی‌درنگ وارد زمین شدند. او بعد از مداوا از زمین بلند شده و اصرار داشت که به بازی برگردد اما کادر پزشکی تیم چنین نظری نداشتند.
1855042
با توجه به ضربه‌ای که به نخاع بازیکن ساوتهمپتون وارد شده بود کادر پزشکی با اطمینان مقابل خواسته او ایستادگی کرده و از کادر فنی خواستند تا تعویضش کند. بدنارک که با توجه به حساسیت بالای بازی قصد نداشت زمین را ترک کند با عصبانیت تمام از کنار زمین خطاب به کادر فنی فریاد می‌زد که تعویضش نکنند، بیرون رفت.

حتی یک پزشک باشگاه آرسنال نیز در تصاویر دیده می‌شد که سعی داشت بدنارک را برای قبول این تصمیم قانع کند. کادر فنی ساوتهمپتون هم با در نظر گرفتن سلامت ستاره خود بی‌درنگ او را تعویض کردند تا بدنارک با وساطت بزرگان تیم و در حالی که غر می‌زد و به بخت بد خود نفرین می‌فرستاد زمین را ترک کند.

1855043
طرفداران در شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر تعهد بدنارک به تیم قرار گرفتند، اما تیم پزشکی را به دلیل تصمیم‌گیری برای جلوگیری از بازی کردن او تحسین کردند.
یکی از حساب‌های ساوتهمپتون در توییتر نوشت: "باید تعهد بدنارک را تحسین کرد، اما پزشکان به درستی مانع از بازگشت او شدند."

یکی دیگر از حامیان ساوتهمپتون نیز نوشت: "خوشحالیم که عقل سلیم (و پروتکل‌های پزشکی) بر احساسات غلبه کرد."

بدنارک در جریان نیمه دوم هم روی نیمکت آرام و قرار نداشت و مثل یک مربی بارها کنار زمین حضور یافته و هم‌تیمی‌های خود را راهنمایی کرد.

1855044

دیدگاه‌ها