کد خبر : 1922460 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 00:24 | 14.5K بازدید | 40 دیدگاه

آنژه 1-2 پاری سن ژرمن: یک سه امتیاز دیگر از مسی-امباپه

پاری سن ژرمن در مسابقه خارج از خانه با دو گل کیلیان امباپه پیروز شد.

آنژه 1-2 پاری سن ژرمن: یک سه امتیاز دیگر از مسی-امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در اولین مسابقه از هفته سی و دوم لیگ یک فرانسه آنژه در ورزشگاه ریموند کوپا میزبان پاری سن ژرمن بود. 

صدرنشین فرانسه در این مسابقه همان نیمه اول کار را با دو گل کیلیان امباپه تمام کرد و در نیمه دوم اگرچه حرکات حریف را تحت کنترل درآورده بود اما یک گل دریافت کرد.

ویدئو: 298440

در نیمه اول مسابقه پاری سن ژرمن مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم برتر زمین بود. 

1855046
برتری تیم مدعی قهرمانی با گل کیلیان امباپه در دقیقه 9 ثبت شد. او پاس خوان برنات روی ارسال لیونل مسی را روی اشتباه مدافعان برای دفع توپ با یک چرخش و یک ضربه به جا به گل تبدیل کرد.

مسی 17 دقیقه پس از اولین زخم به آنژه با یک ارسال دقیق پشت مدافعان امباپه را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او در موقعیت تک به تک با برناردونی کار سختی نداشت تا دبل کند.
1855048
برناردونی دقیقه 38 موفق شد لیونل مسی را ناکام بگذارد و شوت از راه دور او را با دست مخالف مهار کند تا یک سیو در نیمه اول به نام خودش ثبت کند. نیمه اول آنژه فرصت بزرگی برای گلزنی نداشت و تیم میهمان با شکست دو بر صفر به رختکن رفت.

نیمه دوم درحالیکه پیش بینی می‌شد آنژه برای جبران نتیجه حملات زیادی روی دروازه پی اس جی داشته باشد اما باز هم تیم میهمان بود که نبض بازی را در دست گرفت.
1855050
اشرف حکیمی پیش تاخته روی پاس عرضی امباپه نزدیک به محوطه جریمه فرصت مناسبی برای شوتزنی داشت که ضربه او با اختلاف زیاد در دقیقه 53 به بیرون رفت.

باتیستا مندی با گذشت 18 دقیقه از نیمه دوم بالاخره یک حرکت تهاجمی از آنژه نشان داد. او چند قدم با توپ برداشت و نزدیک به محوطه جریمه سعی کرد دروازه جیانلوئیجی دوناروما را تهدید کند که ضربه‌اش با اختلاف بسیار زیاد راهی اوت شد.
1855047
بازی با پاس‌های کوتاه هر دو تیم در میانه میدان دنبال می‌شد که ضربه کیلیان امباپه یخ بازی در نیمه دوم را به نوعی آب کرد. او در دقیقه 74 از پشت محوطه جریمه با یک شوت مواج دروازه آنژه را تهدید کرد که سیو خوب برناردینیو مانع از گلزنی او شد و یک ضربه کرنر برای پاری سن ژرمن به دست آمد.

سادا تیوب در دقیقه 87 برخلاف جریان مسابقه یکی از گل‌های خورده آنژه را جبران کرد. او ارسال درون محوطه را که با ضربه سر سیما به یک پاس کات بک تبدیل شده بود به راحتی وارد دروازه دوناروما کرد.
1855049
در نهایت این مسابقه با برتری دو بر یک پاری سن ژرمن پایان یافت تا شاگردان کریستوفر گالتیه به هفتاد و پنجمین امتیاز فصل دست پیدا کنند. آنژه قعرنشین هم همچنان 14 امتیازی است.

دیدگاه‌ها