کد خبر : 1922470 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 07:00 | 27.6K بازدید | 18 دیدگاه

سرنوشت قهرمانی لیگ جزیره در دست سیتی

پپ گواردیولا در همان موقعیتی که دوستش دارد

حالا این منچستر سیتی است که باید سرنوشت قهرمانی در لیگ جزیره را تعیین کند.

پپ گواردیولا در همان موقعیتی که دوستش دارد

به گزارش “ورزش سه” کسب سومین تساوی پیا‌پی برابر آرسنال در حالی رقم خورده است که حالا آن‌ها خود را با کسب عنوان قهرمانی تا حد زیادی دور می‌بینند و کار به اما و اگر کشیده شده است.

اکنون سرنوشت جام زیبای لیگ جزیره به طور کامل دست پپ گواردیولا و ستاره‌هایی است که زیر نظر او کار می‌کنند. آرسنال در حاضر با ۷۵ امتیاز از ۳۲ مسابقه در رده اول جدول رده بندی قرار دارد و منچستر سیتی دارای ۷۰ امتیاز از ۳۰ مسابقه است.

1854480
دو مسابقه عقب افتاده سیتیزن‌ها اما با تیم‌های سختکوشی است. آن‌ها یک بازی عقب افتاده مقابل وستهم خواهند داشت و دیگر جدال عقب افتاده برای ستاره‌های سیتی، برابر برایتون خواهد بود.

دو حریفی که فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و شکست دادن آن‌ها کار سختی است اما سیتی آنقدر این روزها شرایط‌ ایده‌آلی دارد که کسب پیروزی کار سختی نخواهد بود.

هم‌چنین آرسنال و منچستر سیتی یک مسابقه رو در رو در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌کنند که بدون شک نبرد اصلی برای قهرمانی به شمار می‌رود. گواردیولا اگر بتواند این سه مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد، باز هم در کورسی سخت، جام قهرمانی را ربوده است. مسئله‌ای که چند سال قبل آن را در تقابل با لیورپول تجربه کرد و چندان فضای غریبی برای سیتیزن‌ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها