کد خبر : 1922479 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 05:31 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد کاراگر از دروازه‌بان توپچی‌ها

عذرخواهی رمزدیل از هواداران آرسنال (عکس)

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال به دلیل اشتباهش در ابتدای بازی مقابل ساوتهمپتون از هواداران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رمزدیل از هواداران آرسنال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال بابت اشتباهی که باعث شد ساوتهمپتون با گذشت تنها 27 ثانیه از بازی امشب به گل برسد از هواداران عذرخواهی کرد.

رمزدیل به دنبال پاس دادن توپ به زینچنکو در خط میانی بود اما کارلوس آلکاراز توپ را قطع کرد و موفق شد اولین گل تیم میهمان در مسابقه امشب را به ثمر برساند.

ویدئو: 298426

رمزدیل پس از پایان مسابقه پیش از اینکه به سمت رختکن راهی شود، به سمت سکوها رفت و از هواداران دلجویی کرد. او دستانش را بالا برد و تماشاگران روی سکو را تشویق کرد تا بدین ترتیب بابت عملکرد در مسابقه امشب عذرخواهی کند.

1855080

جیمی کاراگر، کارشناس اسکای اسپورت با انتقاد از عملکرد رمزدیل در مسابقه امشب گفت: "حرکت آلکاراز عالی بود. این یک افتضاح از سوی آرون رمزدیل است، در این شکی نیست. چند مرتبه توپ را لمس می‌کند و تلاش مناسبی انجام می‌دهد، اما همان‌طور که گفتم، رمزدیل واقعا ضعیف است. پس از گل جارود بوون در بازی با وستهم که مسابقه 2 بر دو شد این را گفتم.

گوش کنید، او در چند هفته گذشته به خاطر عملکردش در آنفیلد مورد ستایش قرار گرفته، آلکاراز به خوبی پاس را می‌خواند و شوت می‌زند اما او انتظار گلزنی نداشت و در واقع نباید گل می‌زد.  رمزدیل درست سمت توپ رفت و باید توپ را دفع می‌کرد. باید قوی‌تر توپ را دفع می‌کرد."

1855081

دیدگاه‌ها