کد خبر : 1922493 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 10:06 | 11.4K بازدید | 5 دیدگاه

روزنامه های ایتالیا: 5 افتخار برای ایتالیا

روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی خود را به حضور 5 تیم ایتالیایی در مسابقات اروپایی فصل جاری اختصاص دادند.

روزنامه های ایتالیا: 5 افتخار برای ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه های چاپ امروز صبح ایتالیا به حضور 5 تیم ایتالیایی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا پرداختند.

1855102

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "این افتخار حقیقی است" به موفقیت های اروپایی نمایندگان ایتالیا اشاره کرد. در حال حاضر اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آ.اس رم و یوونتوس در نیمه نهایی لیگ اروپا و فیورنتینا در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا حضور دارند تا ایتالیا 5 نماینده در مرحله نیمه نهایی سه مسابقه اروپایی فصل جاری داشته باشد.

1855103

روزنامه کوریره دلو اسپورت از تیتر "5 انگشت پدر دارند" در صفحه اصلی خود استفاده کرد. در واقع این تیتر به 5 نماینده موفق ایتالیا در رقابت های اروپایی اشاره کرد که برای اولین بار در تاریخ رخ داده است. این نشریه همچنین در خصوص آینده پائولو دیبالا نوشت که او از حضور در آ.اس رم خوشحال است.

1855104

روزنامه توتو اسپورت از تیتر "یوونتوس، دو جام در مقابل عدالت" استفاده کرد. یووه ای ها فرصت دارند تا با قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا فاتح 2 جام در فصل جاری شوند. این در حالی است که آن ها همچنان با مشکلاتی از قبیل کاهش 15 امتیازی دست و پنجه نرم می کنند.

روزنامه رومانیستا هم از تیتر "جام اروپا" برای اشاره به موفقیت جالوروسی در لیگ اروپا استفاده کرده و به این موضوع اشاره کرده که پیروزی برابر فاینورد به این تیم کمک کرده تا برای سومین سال متوالی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اروپایی شود و این موفقیت را مدیون بازیکنان، مربی و مالکان این باشگاه و همچنین هواداران حاضر در ورزشگاه دانسته است.

1855176

دیدگاه‌ها