کد خبر : 1922510 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 10:59 | 31.9K بازدید | 19 دیدگاه

مشکل عجیب کارلتو: صمیمیت زیاد با بازیکنان رئال!

به نظر می‌رسد که صمیمیت و رابطه نزدیک کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با بازیکنان این تیم برای او دردسرساز شده است.

مشکل عجیب کارلتو: صمیمیت زیاد با بازیکنان رئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی برابر چلسی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده و در فینال کوپا دل ری هم حضور دارد اما آنچلوتی شانس زیادی برای فتح لالیگا با این تیم ندارد. 

این مربی ایتالیایی فصل گذشته موفق شد قهرمانی در رقابت‌‎های لالیگا را برای این تیم به ارمغان بیاورد و خاطره قهرمانی دسیما را هم با پیروزی برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان زنده کرد. 

با این حال، شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری او از هدایت رئال در پایان فصل به گوش می‌رسد و گزینه‌های متفاوتی هم برای جانشینی او مطرح شده است. 

1795401

رسانه‌های اروپایی پیش از این از عدم قهرمانی رئال در لالیگا و شکست‌های متعدد این تیم برابر بارسلونا در طول این فصل را از دلایل مهم برکناری این مربی می‌دانستند. 

اما حالا اتلتیک ادعای جالبی را در این زمینه مطرح کرده است. گفته می‌شود که قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان از اهمیت خاصی برای فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، برخوردار است اما تنها دلیل تصمیم او برای قطع همکاری با آنچلوتی نیست. 

ظاهرا او ترجیح می‌دهد که مربیان قدرت و جایگاه خاصی در رختکن رئال داشته باشند و از این که آنها بیش از حد با بازیکنان این تیم صمیمی شوند چندان خوشحال نمی‌شود و حالا معتقد است که آنچلوتی رابطه بسیار نزدیکی با بازیکنانش پیدا کرده که مورد تایید او نیست.

دیدگاه‌ها