کد خبر : 1922523 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 11:50 | 33.2K بازدید | 36 دیدگاه

تفکرات جدید ژاوی: بارسلونای جدید با مسی

بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا باعث شده که تحلیل‎های بسیاری از ترکیب‌های احتمالی این تیم با حضور او مطرح شود.

تفکرات جدید ژاوی: بارسلونای جدید با مسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه و ادامه حضورش در پاریس داشته باشد.

شرایط به وجود آمده در پارک دو پرنس در چند ماه اخیر و برخورد هواداران این باشگاه با این بازیکن باعث شده که او به شدت از این وضعیت ناراضی و در فکر جدایی باشد. 

روزنامه موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک است تیتر اصلی خودش را به بازگشت این ستاره آرژانتینی اختصاص داده و از ترکیب‌های مختلفی که با حضور او ممکن است در فصل آینده شاهد حضور مسی باشیم نام برده است.

آنها با تیتر «زمانی که مسی باشد» مدعی شده‌اند که ژاوی قصد دارد از این هم تیمی سابقش به عنوان عضو اصلی ترکیب تیمش استفاده کند و نقش مهمی را هم برای او در نظر گرفته است:« اگر مشکلات بالاخره حل شود و این سیستم جواب دهد، ژاوی او را به عنوان قلابی بین خط میانی و خط حمله می‌بیند.»

1855133

به صورت کلی انتظار می‌رود که ژاوی با حضور مسی از سه سیستم متفاوت 3-3-4 یا 2-4-4 یا 1-3-2-4 استفاده کند که هر سه می‌تواند به این تیم برای بهبود عملکردش کمک کند.


او در عین حال جایگاهی دفاعی‌تر و در سمت راست نزدیک به سرخیو بوسکتس را هم در نظر گرفته است که در این صورت ترکیب این تیم با حضور مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، سرخیو آرائوخو، آندریاس کریستنسن، الخاندرو بالده، سرخیو بوسکتس/فرانکی دی‌یونگ، پدری، گاوی، عثمان دمبله و روبرت لواندوفسکی تکمیل می‌شود.

دیدگاه‌ها