کد خبر : 1922556 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 14:38 | 27.7K بازدید | 36 دیدگاه

مسی منتظر حکم نهایی یوفا در مورد بارسلونا

لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.

مسی منتظر حکم نهایی یوفا در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها در تماس مداوم با لیونل مسی است و قصد دارد او را هر طور شده برای بازگشت متقاعد کند. برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که مسی مشکلی برای بازگشت ندارد و حاضر است برای این مهم از لحاظ مالی نیز فداکاری کند. 

مسی از یک سو پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی را روی میز دارد و از سوی دیگر باید به پیشنهاد هنگفت الهلال نیز پاسخ دهد. مهم‌تر از همه اینکه او با وسوسه بزرگ بازگشت به بارسلونا و خداحافظی از فوتبال با پیراهن باشگاه محبوبش نیز روبه‌رو است.

1854300

بارسلونا برای بازگرداندن مسی خوش‌بین است و حتی با لالیگا نیز مذاکراتی را داشته تا مشکلی برای ثبت قرارداد احتمالی مسی نداشته باشد. طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، لالیگا به شرط اینکه دستمزد مسی 25 میلیون یورو (بدون کسر مالیات) در سال باشد، قرارداد او را ثبت خواهد کرد.

1855109

امروز موندودپورتیوو نوشت که مسی پیش از اینکه به پیشنهاد بارسا پاسخ نهایی را بدهد، منتظر رأی یوفا در پرونده نگریراست. گفته می‌شود یوفا ممکن است بارسلونا را تا قبل از ماه ژوئن، موقتا یک سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند. بارسا با اتهام پرداخت 7.3 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا مواجه است و در اسپانیا نیز تحقیقات در مورد این قضیه ادامه دارد. یوفا نیز دو بازرس سوئیسی را مأمور این کار کرده و تا کمتر از دو ماه دیگر رأی خود را اعلام خواهد کرد. طبق این گزارش، اگر بارسا محروم شود، مسی به بارسلونا نخواهد رفت چرا که برای او حضور در لیگ قهرمانان اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت احتمال ماندن لیونل مسی و تمدید او با پی اس جی برای یک فصل زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها