کد خبر : 1922565 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 11.2K بازدید | 7 دیدگاه

بارسا با او رشد کرده

سیمئونه: کار ژاوی با دفاع بارسا ستودنی است

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکومادرید، در نشست خبری بازی با بارسلونا از عملکرد دفاعی این تیم زیر نظر ژاوی ستایش کرد.

سیمئونه: کار ژاوی با دفاع بارسا ستودنی است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در هفته‌های اخیر روی دور پیروزی بوده، فردا در نوکمپ به مصاف بارسلونا، صدرنشین بازی‌ها خواهد رفت. به فاصله 9 بازی تا پایان لالیگا، بارسا با یازده امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین است و با اتلتیکو نیز 13 امتیاز اختلاف دارد. بارسا چند ماه پیش در دور رفت توانست اتلتیکو را در متروپولیتانو با یک گل شکست دهد.

1828585

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «من از سبک بازی بارسا خوشم می‌آید و یک سیستم خاص برای بازی دارند. بارسا هفته به هفته رشد کرد و با ژاوی کاملا پیشرفت کرده است. آنها فصل خوبی تا به اینجا داشته‌اند. بارسا به خصوص در دفاع عالی بوده و این البته به خصوصیات فردی بازیکنان فعلیشان نیز مربوط است. باید کاری که ژاوی با دفاع بارسا انجام داده را ستایش کرد.»

ژاوی اخیرا پس از بازی با ختافه در مورد تفاوت بازی در شب و روز حرف زده بود. سیمئونه در این رابطه گفت: «در مورد نظر همکارانم چیزی برای گفتن ندارم. هر دو قبلا فوتبالیست بوده‌ایم و نظر خودمان را داریم. معتقدم هر زمانی که تعیین می‌کنند، باید به زمین برویم.»

رشد خیره کننده گریزمان در هفته‌های اخیر: «او از جمله بازیکنانی است که در هر پستی می‌توانند خوب بازی کنند. پست او در اتلتیکو حالا تغییر کرده و یک بازیکن در خدمت تیم و متشخص است. وقتی گریزمان روی فرم باشد، اتلتیکو هم متفاوت بازی می‌کند. در ابتدای فصل به خاطر شرایط خاص قراردادش کمی رنج کشید ولی یادم نمی‌رود با همان شرایط و زمانی که از دقیقه 60 به بعد وارد زمین می‌شد، چطور می‌دوید. این خصوصیتی نیست که هر بازیکنی داشته باشد.»

شانس قهرمانی اتلتیکو: «ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که فردا دیدار مهمی برابر صدرنشین داریم. باید به روند بردهایمان ادامه دهیم.»

وضعیت مصدومیت ممفیس دیپای: «او هنوز با تیم تمرین نکرده و منتظر نظر پزشکان هستیم. امیدوارم هر چه زودتر ریکاوری کند.»

واضح است که اتلتیکو تغییر کرده و متفاوت از قبل بازی می‌کند. این تغییر چگونه شکل گرفت؟ «زمانی که فصل را شروع کردیم، وضعیت خوبی نداشتیم. گاهی اوقات مردم بازی‌ها را نمی‌بینند و فقط می‌خواهند به نوعی نظرشان را بدهند. مثلا می‌گویند الان بارسا و سیتی دفاعی‌تر از قبل شده‌اند. بله، ما پیشرفت کرده‌ایم چون حالا بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت در اختیار داریم که به من این اجازه را می‌دهند تا از سبکی دیگر نیز استفاده کنم.»

دیدگاه‌ها