کد خبر : 1922569 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 15:17 | 36.8K بازدید | 42 دیدگاه

پسر انریکز نگریرا:

از بارسا برای همراهی داوران در نوکمپ پول می‌گرفتم!

خاویر نگریرا فاش ساخته که در تمام بازی‌های خانگی بارسا، داوران را همراهی می‌کرده و بابت این کار از باشگاه دستمزد می‌گرفت.

از بارسا برای همراهی داوران در نوکمپ پول می‌گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده نگریرا و اتهام پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018 به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، حواشی فراوانی را در دو ماه اخیر به دنبال داشته است. در این پرونده نقش پسر نگریرا نیز فاش شده است.

1835524

 ماه گذشته سایت ال‌کنفیدنسیال فاش کرد که خاویر نگریرا که در کمیته داوران پست مهمی در اختیار داشته، در تاریخ 27 فوریه 2017 به بارسلونا اطلاع داده است که داور فینال کوپا دل ری، کلوس گومز خواهد بود. جالب اینکه تقریبا سه ماه بعد، یعنی در تاریخ 12 می 2017 فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که گومز داور فینال خواهد بود. در آن بازی بارسلونا توانست با گل‌های نیمار، مسی و پاکو آلکاسر، 3-1 دپورتیوو آلاوس را شکست دهد.

طبق گزارش جدید منتشر شده در ال‌کنفیدنسیال، خاویر نگریرا به اداره مالیات اسپانیا اطلاع داده است که از باشگاه بارسلونا برای همراهی داوران در بازی‌های خانگی آبی و اناری‌ها (نوکمپ) پول دریافت می‌کرد. جالب اینکه شرکت "Soccercam SL" متعلق به انریکز نگریرا، هزینه‌های مربوط به این خدمات و سایر خدمات مشابه را مبلغی نزدیک به 100000 یورو به اداره مالیات ارائه کرده است.

خاویر در صحبت‌های خود گفته بود که برای رفت و آمد و همراهی داوران از ماشینی استفاده می‌کرد که تمام هزینه‌های مربوط به آن را بارسلونا پرداخت می‌کرد.

دیدگاه‌ها