کد خبر : 1922586 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 16:50 | 8.8K بازدید | 14 دیدگاه

در بارسا فشار روی من زیاد بود

گریزمان: می‌توانیم در نوکمپ بارسلونا را ببریم

آنتوان گریزمان معتقد است اتلتیکو این توان را دارد تا فردا در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد.

گریزمان: می‌توانیم در نوکمپ بارسلونا را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان بین سال‌های 2019 تا 2021 بازیکن بارسلونا بود و یکی از خریدهای ناموفق این باشگاه نیز لقب گرفت. او بالاخره با قراردادی قرضی و دو ساله با بند خرید 40 میلیون یورویی از بارسا به اتلتیکو برگشت و چند ماه پیش نیز قراردادش با اتلتیکو دائمی شد. گریزمان فصل قبل نتوانست برای اتلتیکو برابر بارسا در نوکمپ به میدان برود ولی فردا او یکی از مهره‌های اصلی و خطرناک دیه‌گو سیمئونه محسوب می‌شود.

1855266

گریزمان در مصاحبه با دازن و در مورد دوران حضورش در بارسا گفت: «در سال اول فشار روی من واقعا زیاد بود و خیلی هم به من بازی نرسید. بیشتر نیمکت‌نشین بودم و این آزاردهنده بود. وارد یک تیم جدید با سیستمی متفاوت شده بودم و پست بازی من نیز عوض شد. باید خودم را با همه چیز وفق می‌دادم و این زمان زیادی را طلب می‌کرد.»

1639462

گریزمان ادامه داد: «در سال دوم همه چیز متفاوت شد. بیشتر بازی کردم و از فوتبال لذت می‌بردم. می‌توانستم در بارسلونا بمانم ولی در نهایت به اتلتیکو برگشتم و حالا بسیار راضی هستم. ما 12 بازی متوالی بدون شکست بوده‌ایم و با 6 برد متوالی به بازی برابر بارسا رسیده‌ایم. این یک بازی کلیدی است و معتقدم توان پیروزی در نوکمپ را داریم. امیدوارم به این هدف برسیم.»

دیدگاه‌ها