کد خبر : 1922587 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 17:19 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

تن‌هاخ: یونایتد خودش را می‌بازد، این مشکل ذهنی است!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس می‌گوید این را قبول دارد که شیاطین سرخ در این فصل با مشکل ذهنی مواجه هستند.

تن‌هاخ: یونایتد خودش را می‌بازد، این مشکل ذهنی است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فصل جاری 9 شکست را تجربه کرده که از این تعداد 6 باخت با اختلاف بیش از یک گل بوده است و برخی شکست‌های شیاطین سرخ به شکلی اتفاق افتاده که سازمان تیمی یونایتد در جریان مسابقه از هم پاشیده و تیم کاملا دست و پا بسته شکست خورده است. برای نمونه باید به شکست تاریخی 7-0 مقابل لیورپول اشاره کرد.

1855267

اریک تن‌هاخ بعد از شکستی مشابه که با نتیجه 3-0 مقابل سویا اتفاق افتاد و باعث حذف شدن این تیم از لیگ اروپا شد می‌گوید بازیکنانش در این فصل با مشکل ذهنی مواجه هستند و نمی‌توانند زمانی که در جریان مسابقه کار گره می‌خورد تمرکز و اعتماد به نفس‌شان را حفظ کنند.

تن‌هاخ در آستانه دیدار فردای تیمش با برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: "نمی‌توانیم انکار کنیم که مشکل ذهنی داریم. در این شکی نیست. باید این را یاد بگیریم که هر اتفاقی در جریان بازی می‌افتد، هر چقدر هم بد باشد باید ادامه داد و همه چیز را تمام‌شده ندانست."

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: "تیم ما وقتی در یک مسابقه شکست بدی می‌خورد می‌داند چطور باید برای بازی بعدی آن را فراموش کند. ما این کار را بارها کرده‌ایم. ولی بلد نیستیم در جریان مسابقه وقتی با مشکل مواجه می‌شویم بر آن غلبه کنیم و خودمان را نبازیم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم."

1854767

دیدگاه‌ها