کد خبر : 1922591 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 17:28 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکسهام با مالکان هالیوودی‌، باشگاه محبوب آمریکایی‌ها

رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آن‌ها را تشویق می‌کنند.

رکسهام با مالکان هالیوودی‌، باشگاه محبوب آمریکایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مالکان رکسهام کوچک کسانی نیستند جز ستاره‌های هالیوود، رایان رینولدز و راب مک‌النی. همین مسئله سبب شده تا این تیم در آمریکا مورد توجه قرار گیرد و هواداران زیادی پیدا کند. البته برای جذب هوادار بیشتر، یک روش هالیوودی هم به کار بسته شد و مستندی با نام «به رکسهام خوش آمدید» ساخته و از شبکه‌های دیزنی و هولو پخش شد. این فیلم مستند که جایزه هم برده، سبب شد تا میلیون‌ها نفر در آمریکا با رکسهام بیشتر آشنا شوند. 
اکنون رکسهام آماده است تا به 15 سال انتظار پایان دهد و از مسابقات زیرگروه به مسابقات لیگ –اگرچه پایین‌ترین دسته- راه پیدا کند. بعد هم برنامه دارد تور پیش فصل را در آمریکا برپا سازد تا هواداران زیاد تیم بتوانند آن را از نزدیک ببینند.  

1855271
مک‌النی که ماه پیش در سن دیگو اعلام کرد تیمش یک بازی دوستانه بزرگ با منچستریونایتد برگزار خواهد کرد، معتقد است رکسهام می‌تواند پرطرفدارترین تیم اروپایی در آمریکا شود: «از روز اول گفتیم می‌خواهیم تیم بیشتر دیده شود و آن را به یک مجموعه و پروژه جهانی تبدیل کنیم. واقعا خوش شانس هستیم که آمریکایی‌ها جذب فیلم مستند شدند و عشق این شهر به دلشان افتاد. در روز مسابقه، رکسهام بیش از هر تیمی در آمریکا سوژه بحث در شبکه‌های اجتماعی بوده و حتی در هفته‌های اخیر که شانس صعودش بیشتر شده، اقبال به تیم هم بیشتر شده است، در حالی که اینجا باید با بسکتبال، بیسبال و هاکی رقابت کند.»  
حالا به نظر می‌رسد خیلی از آمریکایی‌ها برای تعطیلات تابستانی به رکسهام سفر خواهند کرد و سر کار هم، در نشست اول هفته در کنار سایر موضوعات، درباره وضعیت این تیم بحث می‌کنند.

دیدگاه‌ها