کد خبر : 1922599 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 18:03 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: با یوونتوس کاری نداریم، فقط امتیاز می‌خواهیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش با لچه گفت میلان به بازگشت امتیازهای کسر شده یوونتوس فکر نمی‌کند و فقط به دنبال کسب امتیازهای بیشتر است.

پیولی: با یوونتوس کاری نداریم، فقط امتیاز می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا در هفته سی و یکم سری آ در خانه خود میزبان لچه است. روسونری که تا چند روز پیش در رتبه چهارم سری آ قرار داشت با بازگشت 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس و صعود این تیم به رتبه سوم یک رتبه نزول کرد و حالا در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

به همین علت بازی فردا مقابل لچه برای پیولی و تیمش اهمیتی مضاعف پیدا کرده و می‌تواند نقش مهمی در بازگشت به رتبه‌های بالاتر و کسب سهمیه داشته باشد.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لچه گفت تیمش به موضوع امتیازهای یوونتوس فکر نمی‌کند و در بازی‌های باقی‌مانده تنها به فکر جمع کردن امتیازهای بیشتر است.

1855293

اهمیت بازی لچه با توجه به بازگشت امتیازهای یووه
پیروز شدن همیشه مهم است و حالا اهمیتش بیشتر هم شده است. ما می‌توانیم این فصل را خوب به پایان برسانیم. هشت بازی باقی مانده که پنج تای آنها در سن‌سیرو است. ما با توجه به کیفیتی که داریم باید فصل را خوب به پایان برسانیم.

انگیزه دادن به بازیکنان میلان در لیگ با توجه به موفقیت در چمپیونزلیگ دشوار است؟
نه، اتفاقا راحت است. ما در چمپیونزلیگ موفق بودیم و حالا به لیگ فکر می‌کنیم. می‌دانیم در بازی‌های باقی مانده باید سخت تلاش کنیم. جایگاه حال حاضر ما در جدول چیزی نیست که دلخواه‌مان باشد.

آخرین شرایط بازیکنان میلان
ایبرا دعوت می‌شود. او با آمادگی کامل کمی فاصله دارد ولی شرایطش خوب است. ژیرو در فهرست نخواهد بود چرا که در بازی‌های اخیر از ناحیه تاندون‌های ساق پا کمی دچار کشیدگی شده است. پوبه‌گا امروز کمی آسیب دیده و باید فردا ببینیم شرایطش چطور است.

بازگشت پانزده امتیاز یوونتوس
ما با یووه کاری نداریم. البته هر چه شرایط جدول قطعی بشود برای همه بهتر است.

شرایط ذهنی بازیکنان میلان بعد از صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ
همه خیلی خوشحال بودیم و این اجتناب‌ناپذیر بود. ما از حریفی خیلی سخت عبور کردیم. حالا باید همان انرژی را به لیگ منتقل کنیم. دو بازی بعدی ما در سری آ برای تعیین تکلیف تیم در این فصل خیلی مهم ست. لچه در بازی اول این فصل برای ما دردسر درست کرد و باید برای بازی فردا آماده باشیم.

دیدگاه‌ها