کد خبر : 1922617 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 20:17 | 24.4K بازدید | 19 دیدگاه

توخل: بچه‌ها نجنگیدند، ولی نمی‌دانم چرا

توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.

توخل: بچه‌ها نجنگیدند، ولی نمی‌دانم چرا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به فاصله چند روز بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ به دست منچسترسیتی امشب در بوندس‌لیگا به مصاف ماینتس رفت و با ارائه عملکردی بسیار ضعیف مقابل این تیم 3-1 شکست خورد تا بحران در باشگاه باواریایی بیش از پیش عمیق‌ شود.

توماس توخل، که حالا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد، در پایان مسابقه گفت نمی‌فهمد چرا بازیکنانش اینقدر بی‌انرژی بودند. طوری که بیننده احساس می‌کرد در این فصل تا کنون 70 بازی انجام داده‌اند. توخل پذیرفت که تیمش با مشکلی جدی مواجه است.

1855377

هیچ دلیلی نداشتیم که این بازی را ببازیم
هیچ دلیلی نداشتیم که این بازی را ببازیم. به اندازه کافی تمرکز نداشتیم. وقتی ماینتس به ما فشار می‌آورد و تیم‌مان را عقب می‌راند، در بایرن هیچ انرژی‌ای برای جنگیدن ندیدم. نمی‌دانم چرا. در حال حاضر اوضاع برای ما خیلی سخت است. اتفاقات خیلی زیادی در تیم افتاده. بچه‌ها نمی‌توانند بجنگند و به حریف جواب بدهند.

با وجود باخت به بازیکن‌ها 3 روز مرخصی می‌دهم
ما انرژی کم داریم. اگر فردا همه بازیکن‌ها را به تمرین احضار کنم این انرژی برنمی‌گردد. به نظرم تیم ما سرحال نیست. باید کمی از گیر و دار مسابقات فاصله بگیریم.

عملکرد توماس مولر
امروز روز توماس نبود. او هر کاری می‌کرد بی‌هدف بود. در یک صحنه درحالی‌که کانسلو کاملا آزاد بود خودش دو بار اقدام به شوت‌زنی کرد.

بیش از حد خسته‌ایم
ما بیدار نیستیم. بیش از حد خسته‌ایم. بچه‌ها طوری هستند که انگار در این فصل 70 بازی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها