کد خبر : 1922620 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 20:37 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: حالا دیگر بلدیم با اوت دستی چه کنیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست گفت دو گل از گل‌های حریف روی اوت دستی به ثمر رسید و تیمش آمادگی لازم برای مقابله با این موقعیت‌ها را نداشت.

کلوپ: حالا دیگر بلدیم با اوت دستی چه کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در یک بازی حساس در هفته سی و دوم لیگ برتر در آنفیلد به مصاف ناتینگهام فارست رفت. دیداری که نتیجه آن می‌توانست در زنده ماندن امیدهای تیم کلوپ برای کسب سهمیه تاثیر زیادی داشته باشد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، ولی لیورپول در نیمه دوم ابتدا با گل دیگو ژوتا پیش افتاد. نکو ویلیامز برای فارست کار را به تساوی کشاند، اما ژوتا دومین گل خود را به ثمر رساند تا لیورپول به لطف درخشش او بار دیگر پیش بیفتد. در ادامه گیبز وایت برای دومین بار در این مسابقه کار را به تساوی کشاند، اما محمد صلاح در دقیقه 70 تیر خلاص را بر پیکر فارست شلیک کرد تا شاگردان کلوپ با نتیجه 3-2 به پیروزی برسند.

هر دو گل فارست روی پرتاب اوت دستی به ثمر رسید و یورگن کلوپ در پایان مسابقه با اشاره به این تاکتیک حریف گفت تیمش روی این موقعیت‌ها خوب کار نکرد، ولی از این به بعد می‌داند که با پرتاب‌های دستی به عنوان تاکتیک چطور باید برخورد کند.

1855385

بازی از وقتی شروع شد که فارست پرتاب اوت به دست آورد!
فارست مجبورمان کرد خیلی تلاش کنیم، به خصوص در زمان‌هایی که توپ بیرون می‌رفت. اولین بار که توپ از خط کناری بیرون رفت، بازی تازه از آن زمان شروع شد. ما روی پرتاب‌های اوت دستی خیلی بد و شلخته کار کردیم. در فوتبال ممکن است خیلی خوب آماده شده باشید، ولی برای مقابله با اوت‌های دستی به اندازه کافی آماده نباشید. ولی ما الان آماده‌ایم.
در نیمه اول مالکیت توپ ما 86 درصد بود که واقعا عجیب است. همین کار را سخت کرد. مجبور بودیم خیلی تلاش کنیم. زدن گل اول به ما کمک کرد اما بعد نوبت به اوت‌های دستی رسید و آنها به ما درس خوبی دادند.

فارست جلوی دروازه خودش خیمه زده بود
خیلی خوشحالم. ما در این بازی چیزهای زیادی دیدیم که دوست داشتم در تیمم ببینم. برای تغییر دادن نحوه بازی فارست نیاز به گلزنی داشتیم. ولی گل نمی‌زدیم و همین باعث شد آنها عقب بروند و جلوی دروازه خودشان خیمه بزنند.
امروز از نظر گگن‌پرسینگ عالی بودیم. در همین چهار روز کلی بهتر شده‌ایم. به نظرم تیم تغییر کرده است. اگر مستحکم و تهاجمی باشیم و در دفاع هم خوب کار کنیم به نظرم می‌توانیم امیدوار باشیم.

چه شد که بازی در نیمه دوم تغییر کرد؟
بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم که صدها بار در این نوع بازی‌‌ها بوده‌ایم. باید بجنگیم تا زمان مناسب برسد و نتیجه را معین کنیم. ما به سه امتیاز نیاز داشتیم و حالا باید به همین شکل ادامه بدهیم تا به روال بدون فراز و نشیب برگردیم. بازی با وستهم سخت است و باید آماده باشیم.

درخشش دیوگو ژوتا
روی گل دوم دیوگو می‌توانستید ببینید که گل زدن چه تاثیری روی یک مهاجم دارد. او که گل اول را زده بود و روحیه گرفته بود در حالی فرصت خلق کرد و گل زد که هیچکس فکرش را نمی‌کرد این یک فرصت گلزنی باشد. 

عجیب است که همه گل‌ها از ضربات ایستگاهی به دست آمد
همه گل‌ها روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید که عجیب است. ولی ما شایسته این سه امتیاز بودیم که از هر چیزی مهمتر است.

دیدگاه‌ها