کد خبر : 1922624 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:18 | 14.9K بازدید | 14 دیدگاه

سیتی 3-0 شفیلد: تیم پپ در یک قدمی اولین جام

منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.

سیتی 3-0 شفیلد: تیم پپ در یک قدمی اولین جام

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه ومبلی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت. سیتیزن‌ها با ارائه یک بازی برتر و با سه گلی که ستاره الجزایری‌شان، ریاض محرز، به ثمر رساند موفق شدند با اقتدار از شفیلد عبور کنند و راهی فینال شوند.

در همان دقایق اولیه شفیلد می‌توانست سیتی را شوکه کند و به گل برسد. در دقیقه 2 شفیلد صاحب یک کرنر شد و ارسال نوروود را ایگان با ضربه سر  به اندیایه رساند اما اورتگا با هوشیاری مانع از باز شدن دروازه سیتی شد.

در دقیقه 15 ارلینگ هالند با اینکه روی نوروود بازیکن شفیلد خطا کرد، ولی حتی بعد از به صدا درآمدن سوت داور به حرکت خود ادامه داد و از راه دور دروازه حریف را باز کرد، اما گل او به دلیل خطایی که مرتکب شده بود مردود اعلام شد.

چند دقیقه بعد خولین آلوارز شوت کات‌داری را از بیرون محوطه جریمه شلیک کرد که دروازه‌بان شفیلد با نوک انگشت‌هایش توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 41 سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. گوندوگان توپ را به تیر دوم ارسال کرد و آکانجی با ضربه سر توپ را به سیلوا رساند. ستاره پرتغالی نتوانست به توپ ضربه بزند و درحالی‌که سعی کرد توپ را دوباره به دست بیاورد با ضربه جیبسون نقش زمین شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و VAR تصمیم او را تایید کرد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با اینکه دروازه‌بان شفیلد جهت را درست تشخیص داده بود، توپ او در گوشه دروازه حریف آرام گرفت.

1855393

نیمه اول با گلی که محرز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با برتری 1-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را هم مثل نیمه اول با حملات پرتعداد روی دروازه شفیلد آغاز کرد. گومز از سمت چپ توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد و هالند سعی کرد خودش را به این توپ که در میانه راه منحرف شده بود برساند اما ضربه او از فاصله نزدیک از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 61 ریاض محرز در میانه زمین توپ‌ربایی کرد و درحالی‌که هالند از سمت چپ او به حرکت درآمده بود به سمت دروازه شفیلد پیشروی کرد. محرز نیازی به هالند نداشت و با عبور از رابینسون توپ را با آرامش وارد دروازه شفیلد کرد تا دومین گل امشب او به ثمر برسد.

1855394
1855395

پنج دقیقه بعد محرز موفق شد برای سومین بار گلزنی کند. گریلیش با ارسالی دقیق توپ را روی خط محوطه جریمه به محرز رساند که یارگیری نشده بود. او توپ را به همان جایی فرستاد که دو گل اول خود را به ثمر رسانده بود. این اولین بار بود که در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس یک ستاره موفق به هت‌تریک در ومبلی می‌شد.

1855396
1855397

در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی فودن بدون خودخواهی با اینکه خودش در موقعیت خوبی بود توپ را به آلوارز رساند و ضربه او از کنار تیر دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 90+3 سیتی یک فرصت دیگر گلزنی داشت. روی یک کرنر ارسالی توپ در مقابل دروازه از چند بازیکن گذشت و فیل فودن هر چه تلاش کرد نتوانست به توپ برسد تا آخرین فرصت تیم پپ در این بازی هم از دست برود.

در نهایت بازی با پیروزی 3-0 منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا به فینال جام حذفی انگلیس راه پیدا کنند. سیتی در فینال با برنده دیدار منچستریونایتد و برایتون دیدار خواهد کرد.

ویدئو: 298500

دیدگاه‌ها